laupäev, 11. november 2017

BRIAN SIMMONS „JUMALA ARMUST SAAB SINU LAUL“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sinu läbikukkumised ei suuda Sind eemaldada Minu südamest. Sinu nõrkused ainult tõmbavad ligi Minu armu. Tule keset läbikukkumist Minu juurde ja vaata, kuidas Mu kaastunde naeratus voogab üle Sinu hinge. Usk saab tugevdatud Sinu sees, kui Sa heidad eemale süüdistuse hääle ning puhkad Minu armastuses.“

„Keset oma kaotust otsi Minu armu ning siis saabub võit. Mitte miski ei suuda Sind eraldada Minu armastusest. Sa oled paljudel kordadel end välja praakinud ja hüljanud, aga Mina pole Sind mitte kunagi ära tõuganud. Usk Minu armastusse võtab pea maha igasugusel pettumusel ning eemaldab kõik relvad Sinu vaenlaste kätest.“

„Lootusest sünnib rõõm, isegi siis, kui Sa ei näe Minu auhiilgust. Käes on aeg lõputuks rõõmulauluks, mis täidaks Sinu suu. Olles silmitsi oma kaotusega, laula võidulaulu. Naera vaenlase üle ning Minu võit murrab läbi, mida Mina olen hoidnud õigete heaks, kes Mind armastavad. Patul pole väge Sinu üle.“
 
IGAPÄEVASED ÜLESEHITAVAD BRIAN SIMMONSI SÕNUMID INGLISE KEELES LEIAD SIIT:
 
Brian Simmons  on tuntud kui väga kirglik Jumala armastaja. Peale väga dramaatilist kohtumist ja vestlust Jeesuse Kristusega teadis Brian koheselt, et Jumal on kutsunud teda minema rahvaste juurde maailmas, keda Jumala Armuevangeelium pole veel puudutanud ning kuulutama kõigile, kes kuulavad. Oma naise Candicega ja oma kolme lapsega olid nad peaaegu 8 aastat Panama provintsi vihmametsades kui koguduse rajajad, tõlkijad ja nõustajad. Brian võttis osa Paya-Kuna Uue Testamendi tõlkimise projektist. Ta õppis lingvistikat ning Piibli tõlkimise printsiipe New Tribes Missioni juures. Peale teenistust tsunglis oli Brian Jumala tööriistaks Ameerikas New Englandis koguduse rajamisel ja nüüdseks on temast saanud täisajaga Piibli õpetaja. Ta on samuti The Passion Translation Piibli tõlke juhtiv tõlkija. See tõlge on uus, dünaamiline versioon Piiblist praeguse põlvkonna jaoks. Brian on olnud õnnelikult abielus Candicega üle neljakümne aasta ning ta tunneb suurt rõõmu oma lastest ja lastelastest.
 
 
HOIA TÄNA TEADLIKULT MEELES:
"Sinu Tõeline Sõber, Elav Jumal, valvab Sinu elu üle, et kaitsta Sind kurja eest!"
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 11.11.17
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar