esmaspäev, 13. november 2017

BRIAN SIMMONS „MITTE KAOTUS, VAID VÕIT ON SINU EES!“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Jah, Sul on igavene elu, aga ometi hingan Mina Sinusse üha rohkem Püha Vaimu kaudu, et Sind pidevalt uuendada. Sõida Püha Vaimu tuules ning liugle kõrgemale, kui Sa eales varem oled olnud. Ülistus annab Sulle tiivad, et lennata ning Püha Vaim annab Sulle selleks väe. Mina, Sinu Jumal, kuulutan täna Sinu üle: „Eilse päeva lahing on läbi!“
„Kui Sa tunned end jõuetuna, siis tea, et Mina olen lähedal. Kui Sa oled tühi, siis Ma tulen Sulle veelgi lähemale. Ma olen tõmmatud Sinu vajaduste suunas, nagu jõgi voolab kõige madalama koha suunas. Mina täidan Sind ja katan Sind täna, et anda Sulle tugevust keset Sinu nõrkust, tarkust keset pimedust, armu keset Sinu raskusi. Minu tegevus on alati vabastav. See, mida Mina Sinu elus teen, viib Sind alati suurema vabaduse juurde. See on Sinu hingevaenlane, kes Sind piirab ning tuletab Sulle meelde Sinu limiteeritust. Ma olen määranud Sind veetma aega Pühas Paigas, kuhu Mina olen kõrgele Sind asetanud istuma. Kuula Minu häält ning tugevus täidab Sinu sisemuse.“
„Mitte miski ei suuda Sind võita. Üleujutus, tuli või torm ei suuda Sind kahjustada. Sinu ees pole mitte kaotus, vaid Mina Olen! Sest MINA OLEN Võitja, Vallutaja ning Sinu Võit. Ma olen saatnud oma sõjainglid, et nad oleksid Sinu kõrval, et tuua Sulle triumf. Mitte miski ei suuda Sind peatada, kui Sa liigud edasi Minu väes. Võidu ingel on Sinu ligi võimsa mõõgaga, et purustada iga ahel ning kett, mis on Sind kinni hoidnud ühe koha peal, kui Mina olen kutsunud Sind edasi liikuma. Mina, Sinu Jumal, ütlen Sulle, et Su ahelad on purustatud, need on eemaldatud ning Sa ei näe neid enam. Su jalad on vabad tantsima ja et astuda välja usus. Su käed on vabad, et need tõuseks kiituses, et lehvitada nendega võidulippu. Sinu suu on täis kõrgeimat kiitust, et tuua ka teised vabaduse paika. Ja nüüd on ka Su süda vaba, et täituda Auhiilgusega, sõnulseletamatu Auhiilgusega!“
„Kui Sa astud välja usus, siis tuleb esile veel rohkem vabadust. Kui Sa liigud välja triumfi meelsusega, siis Sind ootavad ees vaid võidud. Tule koos Minuga ja Sa näed ühte triumfi teise järel. Kas Ma pole mitte Sulle tõotanud, et Ma teen Sinust elu ja võidu lõhna? Jäta kõik kahtlused seljataha ning astu välja koos Minuga ja Mina hingan Sinusse veel rohkem elu ning siis Sa liugled koos Minuga Püha Vaimu tuules.“

Laul 68: 1-4 The Passion Translation

Jumal! Tõuse Oma imelise väega

Ning kõik Sinu vaenlased

Pillutatakse kabuhirmus laiali!

Aja nad minema,

Kõik need Jumala vihkajad!

Puhu nad suitsupilvena ära.

Sulata nad ära, nagu vaha tules.

Üks korralik pilk Sinule

Ning kurjad haihtuvad!

Aga kõik Sinu jumalakartlikud armastajad olgu rõõmsameelsed!

Jah, lase neil kõigil rõõmutseda

Sinu Ligiolus

Ning olgu nad kaasa kistud Sinu rõõmsameelsusest!

Las nad naeravad

Ning säravad rõõmust!

Las nad laulavad oma pidutsemise laule

Pilvedel Ratsutaja tõttu,

Kelle nimeks on Yah (Jehoova)!
 
 
IGAPÄEVASED ÜLESEHITAVAD BRIAN SIMMONSI SÕNUMID INGLISE KEELES LEIAD SIIT:
 
Brian Simmons  on tuntud kui väga kirglik Jumala armastaja. Peale väga dramaatilist kohtumist ja vestlust Jeesuse Kristusega teadis Brian koheselt, et Jumal on kutsunud teda minema rahvaste juurde maailmas, keda Jumala Armuevangeelium pole veel puudutanud ning kuulutama kõigile, kes kuulavad. Oma naise Candicega ja oma kolme lapsega olid nad peaaegu 8 aastat Panama provintsi vihmametsades kui koguduse rajajad, tõlkijad ja nõustajad. Brian võttis osa Paya-Kuna Uue Testamendi tõlkimise projektist. Ta õppis lingvistikat ning Piibli tõlkimise printsiipe New Tribes Missioni juures. Peale teenistust tsunglis oli Brian Jumala tööriistaks Ameerikas New Englandis koguduse rajamisel ja nüüdseks on temast saanud täisajaga Piibli õpetaja. Ta on samuti The Passion Translation Piibli tõlke juhtiv tõlkija. See tõlge on uus, dünaamiline versioon Piiblist praeguse põlvkonna jaoks. Brian on olnud õnnelikult abielus Candicega üle neljakümne aasta ning ta tunneb suurt rõõmu oma lastest ja lastelastest.
HOIA TÄNA TEADLIKULT MEELES:
Jumal ütleb: "Ma lõpetan selle Imeilusa töö, mis Ma olen Sinus alustanud!"
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 13.11.2017
 

 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar