laupäev, 18. november 2017

Lana Vawser „ Jumal on Praegu Kindlustamas Uut Maad, Mis Ta Sulle On Tõotanud!!!“

 
Isand rääkis mulle hiljuti Laul 60: 6-7 (The Passion Translation):

"Ja siis ma kuulsin Isandat rääkimas Oma pühas suursugususes/silmipimestavas ilus. Ma kuulsin Isandat tõotamas Oma pühamust: Oma triumfis olen See, kes mõõdab välja oma rahva jaoks Oma päranduse mõõdu ning Mina kindlustan selle maa, mis Ma olen Sulle tõotanud.“

Jumal on praegu KINDLUSTAMAS uut maad, mis Ta on Sulle tõotanud. Ära karda, sest Isand näitab Sulle täpselt, kui väga ustav on Ta selles, mis puudutab Tema tõotusi. Ta istutab Su tõotused väga sügavalt ja kindlalt. Ta märgib ära selle uue ala/maa, kuhu Sa sisened ning mis joondub  Laul 16:6 (The Passion Translation) alusel:

"Sinu meeldivad teerajad juhivad mind meeldivatesse paikadesse. Ma olen lummatud nendest privileegidest, mis kaasnevad, kui ma järgin Sind, sest SINA annad mulle alati PARIMA.“

UUS MAA.

See uus maa, kuhu Isand Sind juhib, see uus maa, mida Ta on praegu Sinu jaoks kindlustamas, ei sarnane mitte kuidagi sellele maale, kus Sa oled senini olnud. Ära võitle nende muutuste vastu. Ära karda seda uut maad, sest see uus maa tähendab Sinu jaoks IMEILUSAT UUT ALA. See on paik, kus Sa õpid tundma RÕÕMU täiesti enneolematul viisil. Sa õpid tundma RAHU täiesti enneolematul viisil. Sa õpid tundma ISANDA KUULMISE SELGUST JA VISIOONI enneolematul viisil. Aga Sul on vaja olla teadlik sellest, et liikudes sellele uuele alale, võib Sind tabada kiusatus joosta tagasi maale, kus Sa enne olid. Sa tahaks joosta selle juurde, kuidas asju vanasti tehti, aga see uus maa, mida Jumal on praegu kindlustamas Sinu jaoks, kannab endast Sinu südame igatsuste ÕITSEMIST, mida hakkad nägema. Paljud, kes sisenevad sellele uuele maale, on VALANUD VÄLJA ja VALANUD VÄLJA ja VALANUD VÄLJA Isanda jaoks ning nüüd on Jumal Sind juhtimas uuele alale, kus tuleb esile SINULE MÕELDUD VÄRSKENDUS.

Sellel uuel maal ootab Sind suur TAGASIMAKSE. See, mida Jumal Sulle seal annab, on kohtumine Tema südame, juurdekasvu ja õnnistusega, mis TEEB TASA NII PALJUD haavata saamise teelõigud, kust Sa oled pidanud läbi minema.

SINU PUHKUSE JA KERGENDUSE AJAPERIOOD ON KÄES!!!

Sinu PUHKUSE ja KERGENDUSE ajaperiood on käes. Ja sellel puhkuse ja kergenduse ajaperioodil muutud Sa VÄGA ELAVAKS. Sa hakkad uuesti UNISTAMA ja IGATSEMA. Sa hakkad igatsema SUUREMALT, kui Sa eales varem oled igatsenud. Üks kord ja lõplikult saab kogu pettumuse ja kibeduse okas eemaldatud ning Sa koged tervenemist.

Sinu ÜLENDAMINE sellel uuel alal/maal näeb täiesti erinev välja Sinu eelmise ala/maa ülendusest, aga VILJAKUS saab uuel alal olema TOHUTULT RIKKALIK. Sellepärast ongi hirmu vaim kisendanud nii paljude elus, et nad jääksid ilma oma uuest maast/alast, sest vaenlane tahab ära hoida seda, et Jumala rahvas liiguks TOHUTU RIKKALIKU VILJAKUSE sisse, mis ootab neid sellel uuel maal. Te SAATE KÄTTE oma lõikuse! Teie vilja/lõikust ei varastata ära, vaid see lõikus hakkab hoopis ROHKENEMA! Te liigute triumfist triumfi!

UUS PIONEERIDE/EESMINEJATE TASE.

See uus maa on nii erinev, nii uus, aga ärge kartke, sest Isand hoolitseb Teie eest. See on uus eesminemise tase, see on uuel moel edasi liikumise tase, aga Jumal õpetab Teile kõike, mis puudutab Tema teid ja viise palju kõrgemal tasemel. Ta annab Sulle jumaliku vaatenurga ja strateegia, kuidas navigeerida sellel uuel maal. Sa saad olema pioneer selles uues ning see on TOHUTULT RIKKALIK.

Ära vaata teiste peale enda ümber ning ära võrdle nende maad enda omaga. Ära vaata ringi ning ära lase võrdlemisel takistada seda, mis Jumal tahab Sulle anda sellel uuel maal. Sa ei pane mitte milleski mööda. Sa ei jää millestki ilma. See, mis Isandal on Sinu jaoks, on SINU ISIKLIKU RÄTSEPA KÄTETÖÖ, mille tõttu Sa täitud TOHUTU RÕÕMUGA!

Ma kogen tohutult suurt ja tugevat RÕÕMU tunnet, mida Isand on vallandamas sellel uuel maal, nii palju RÕÕMU, mis hakkab sügavuti voolama Pühast Vaimust sellel uuel maal, sügavad ilmutused Tema südamest, Sa oled sisenemas täiesti uutesse dimensioonidesse ja ilmutustesse Matteuse 7: 11 (The Passion Translation) alusel:

"Kui Teie, kes Te olete ebatäiuslikud, oskate armastavalt hoolt kanda oma laste eest ning anda neile parimat, siis kui palju enam on Teie Taevane Isa valmis andma imeilusaid kingitusi/ ande nendele, kes Temalt seda paluvad?“

RUUM SILDIGA „MIS ON KÄTTESAADAV SINULE“.

Jumal näitas mulle NENDEL UUTEL MAADEL, et Ta viib paljud ruumi juurde, millel on silt: „MIS ON KÄTTESAADAV SINULE“. See ruum oli üks kõige kodusemaid, kõige soojemaid, üks kõige intiimseimaid paiku, kui Taevane Isa kutsub paljusid sellesse ruumi ning hakkab Oma lastele selgitama, mis on neile Jeesuses Kristuses TEGELIKULT KÄTTESAADAV. Jumal viis Oma rahva täiesti uuele usu tasemele, uuele ootuse tasemele ning uuele unistamise tasemele. Jumala rahvas liikus kõrgemale, välja pettumuse, murelikkuse ja südamevalu ahelatest otse kohta, kus oli JUURDEPÄÄS suuremal määral pärandusele, mis kuulub neile Kristuses Jeesuses. Isa hakkas andma neile kingitusi kingituste järel. Ma nägin, kuidas Jumala inimesed olid põnevil, nagu väikesed lapsed on Jõulupäeva hommikul ning Isand ütles mulle:

"Sellel uuel maal on NII PALJU uusi kingitusi, mida Mina kallal Oma rahva üle. Seal, kus vaenlane ja hirm on valetanud ning üritanud varastada. Kus vaenlane on üritanud kasutada suitsu ja peegleid (mustkunsti), et Minu inimesed ei näeks selgelt, täpselt selles kohtumise paigas, ärkavad Minu inimesed kõige selle osas, mis tegelikult kuulub neile PALJU SUUREMAL MÄÄRAL ning seda uut ajaperioodi tähistab palju sügavam kohtumine Minu Kui ISAGA.  See, KUI HEA ISA MA TEGELIKULT OLEN, saab sügavuti põletatud nende südametesse sügava kindlameelsusega.“

"See maa võib esmapilgul tunduda täiesti erinev, aga see saab olema täiesti imeline, rõõmuküllane ning õnnistusterohke!“

AEGADE KÕIGE PAREM AJAPERIOOD.

Ja siis mu nägemus muutus ning ma nägin Jumala inimesi väga paljudes erinevates paikades kirjutamas oma päevikusse ning igale leheküljele kirjutasid nad sama rea: „ELU PARIM AJAPERIOOD, MIS EALES ON OLNUD! MA EI SUUDA SEDA USKUDA! SEE ON LIHTSALT NII IMELINE!“

Ära vaata paremale ega vasakule teiste inimeste maa peale. Tea seda, et Jumalal on Sinule isiklikult mõeldud RÄTSEPATÖÖ sellel uuel maal ning Sa hakkad seda ARMASTAMA!

Ja Taevane Isa sosistas mulle:

"See uus maa, mida Ma olen Sinu jaoks kindlustamas ja mida Sa õige varsti näed, on väga paljudel viisidel erinev, selle ilu ja Minu tarkuse täiuslikkus ning ajastus saab nähtavaks ning paljud märkavad, et see on täpselt selline maa, mida nad tegelikult ongi oodanud!!! See on kõike seda, mida nad on palunud ning OI KUI PALJU ROHKEM!!!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 18.11.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar