reede, 8. detsember 2017

Angie Stolba „2018: Vabadus, Uued Ülesanded ja Ümberpaigutamine.“


 
 

"Kui Poeg teeb meid vabaks, siis me oleme tõeliselt vabad.“  

(Johannese 8:36)

Uskumatu Vabaduse Aasta

Jumala Sõnas on kirjas, et Isand eemaldab iga oksa, mis ei kanna vilja, samal ajal aga iga oksa, mis kannab vilja, Ta puhastab, et see oleks veel viljakam (Vaata Johannese 15.2).  Ma usun, et 2018.aasta saab olema uskumatu vabaduse aasta nende jaoks, kes on oma elus kõik alistanud Isandale.  Need inimesed on lubanud oma eludes Isandal  teostada Oma teid, kui nad embasid tõeliselt Jumala puhastusprotsessi (isegi siis, kui see tundus väga valulik nende lihale).  

Olge julgustatud, Mu armsad! Jumala südames Teie ja Teie kallite jaoks on tuua tervenemine ja taastus; sest Kristuse Veri räägib palju parematest tõotustest (Vaata Heebrealastele 12.24).

Sünnitusvalud ja Liigsete Asjade Ära Lõikamine

Mõned kuud tagasi hakkasin ma palves kogema sünnitusvalusid mõningate asjade pärast, mille suhtes mu liha tundis end väga ebamugavalt. Kui ma siis palusid Isandalt selgitust selle kohta, mida ma kogesin, siis Jumal hakkas mulle koheselt meenutama minu vaimus sõnumit, mis Ta andis mulle selle aasta jaanuaris, mis puudutab seda, et Jumal lõikab ära ebapiibellikud ühendused/sidemed. Jumal juhtis mind hiljem kogu seda sõnumit uuesti läbi lugema. Ma olin hämmingus, kui avastasin, et ma olin kirjutanud selle sõnumi päeva pealt 9.kuud tagasi.  

Jumal hakkas koheselt mu vaimu tarkuse ja ilmutustega üle valama, mis puudutasid minu küsimusi ning ebamugavustunnet:

"Ma andsin Sulle deklareerida, et 2017.aasta tuleb aasta, mil ebapiibellikud sidemed ja ühendused saavad läbi lõigatud. Täpselt üheksa kuud hiljem, naise raseduse sarnaselt, viin Ma selle sõnumi teostumise Su elus lõpule. Nüüd on Sinu aeg sünnitada! Sa koged ebamugavustunnet, nagu naine kogem tuhusid ja sünnitusvalusid. Aga hoolimata kõigest sellest, kui laps on ilmale toodud, tuleb esile uskumatu rõõm ja vabadus.“  

Isand lõikab ära ebatervislikud ühendused ja sidemed ning eemaldab Koguduselt vale juurestiku, et Kristuse Pruut saaks liikuda vabaduse paika. Ma kogen, et isegi praegu, kui 2017.aasta hakkab lõppema, on Jumal lõpetamas sisemise tervenemise protsessi. Ja siis saavad Jumala inimesed siseneda 2018.aastasse nii, et nad on tervenenud hingehaavadest ning vabanenud nendest ebatervislikest ühendustest/sidemetest.

Intensiivne Puhastamine Toob Esile Rohke Vilja

Kuigi see „ära lõikamise“ protsess võib olla lihale väga valus, toimub see kõik Sinu kasuks. Jumal vabaneb vanadest veinilähkritest ning teeb ruumi uute jaoks. See võib olla haavatav protsess- neil aegadel üritab vaenlane hiilida sisse ning petta. Aga on kirjutatud: „Varas tuleb ainult selleks, et varastada, tappa ja hävitada…!“ Aga Isand on tulnud, et meil oleks elu ja seda ülirohkesti! (Johannese10:10).

Ära usu vaenlase valesid, kui ta otsib võimalusi, et Sulle öelda, et see kõik on Sinu karistus. Tõde on hoopis selles, et Isand puhastab Oma viljakaid oksi, neid, keda Jumal armastab, et nad saaksid esile tulla veel suurema lõikuse. Ma usun isiklikult, et neid, keda Jumal kasutab kõige enam, need kogevad tihtilugu ka kõige intensiivsemaid puhastuse aegu. Aga see kõik toimub selleks, et nad oleksid ette valmistatud kandmaks „veel rohkemat“, mida Jumal tahab maa peale vallandada. „Neile, kellele on palju antud, nõutakse palju!“ (Luuka 12:48).

Armsad, kui Te leiate end ajaperioodist, kus asjad tuuakse valguse kätte, siis teadke, et Isand tahab tuua taastust selle keskel, mis tuleb ilmsiks. Jumal viib Oma töö lõpule Teie sees ning Ta uhub ära igasugused mürgised elemendid selleks, et tuua tervenemist, mida Ta nii väga igatseb Teile tuua. Jumal teeb tõepoolest suurepärast tööd, sest Tema teed ja mõtted on alati meie omadest kõrgemad.

Sellel ajaperioodil on ülioluline vaadata üle sellest, mis on nähtav loomulikus, on vaja täielikult usaldada Isandat, et Tema viib lõpule selle hea töö, mis Ta on meis alustanud  (Filiplastele 1:6). Ta tõmbab maha ja lammutab, aga Ta ka ehitab üles (Iiob 12:14, Jesaja 61:4).

Uued Ülesanded, Suur Soosing ja Ümberpaigutamine

Ma kogen täna eriliselt Isanda julgustavat südant. Ta on tegelemas uuesti üles ehitamise protsessiga, tõstes tuhast üles ilu. Jeesus Kristus juhib Oma Pruudi täieliku terviklikkuse ja tervenemise sisse, et ta oleks täielikult varustatud, et siseneda uude aastasse tugeva ja vabana mineviku raskustest ja ahelatest.  

2018.aasta tuleb uute ülesannete, suure soosingu ning isegi geograafiliste ümberpaigutamiste aasta. Kui Sa praegu koged turbulentsi, siis lihtsalt hoia kinni. Õige varsti jääb vaikseks ja asjad selginevad, sest Poeg murrab esile ning Sa koged täiesti uut päeva uuel viisil!  

"...Mida silm pole näinud, mida kõrv pole kuulnud ja mida inimlik mõistus pole suutnud ette kujutada- need asjad on Jumal valmistanud nende jaoks, kes Teda armastavad.“ (1 Korintlastele 2:9)

 

Angie Stolba südames põleb igatsus näha inimesi käimas vabaduses ja taastuses. Ta jagab oma tunnistust paljudel konverentsidel ja naistele suunatud üritustel. Angie naudib koos oma abikaasa Jeffiga teenimist ning koos kasvatavad nad kolme tütart. Angie elus on siiras kirg Jumala Sõna ja eestpalve järgi. Ta on raamatu „Dealing With the Root of Rejection“ (Kuidas tegeleda tõrjutuse juurtega)autor.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 08.12 2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar