teisipäev, 5. detsember 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL ON KEEGI, KEDA VÕIB USALDADA!“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Ma tegutsen Su elus viisidel, mida tuleb Sul veel tundma õppida. Mina eemaldan kõik selle, mis blokeerib Minu Püha Vaimu, et Ta saaks vabalt voolata Sinu elus. Sa hakkad koos Minuga käima väes. Ma ristin Sinu elu Oma Võimsa Vaimuga kuni absoluutselt kõik muutub Sinu sees. Pole limiiti sellel, kui palju Minu võidutsevat elu võib voolata Sinu sees, ning Sa õpid tundma ka suuremat võidmist, et olla see, kelleks Mina olen Sind määranud olema.“
„KÕIK SEE, mis võtab Sinu silmad Minu pealt ära, peab saama eemaldatud. Need kohad Sinu hinges, kus Sa hoiad andestamatust, saavad puhastatud ning kibeduse juures saavad välja tõmmatud ning asendatud Minu kaastundliku armastusega. Maailma tõmbed Sinu hinges saavad asendatud Minu armastuse ligitõmbava mõjuvõimuga, et Sa saaks liikuda kõrgemale tasemele. Teistele inimestele meeldimise soov saab asendatud leegitseva kirglikkusega teha Minu tahet, hoolimata hinnast. Ning kiusatus teha midagi omaenese jõust saab asendatud teadlikkusega, et ainult Minu Vaimu läbi Sinu elus tulevad esile rahulolu küllus ja terviklikkus.“
„Ilma ühegi sõnata hakkab Sinu elu väga paljude jaoks rääkima tõe ja armu sõnumit. Sa hakkad käima täiesti uuel Minu väe ja võidmise tasemel. Sa hakkad elama pühana, puhtana ja usust täidetuna, nagu Sinu Taevane Isa on. Kui Sa kinnitad oma südame Minu külge ja seod oma mõtted Minu külge ning alistad oma mured Minule, siis tõuseb täiesti uus Auhiilguse tase, mis hakkab toimima Sinu elus. Paljud hakkavad nägema Minu tegutsemist Sinu elus ning nad mõistavad, et Su elu on täielikult muutunud ning et Sa oled Minu Ligiolu kandja.“
„Sinu elu saab demonstreerima seda, et mitte inimliku väe ega võimu läbi, vaid Minu Vaimu läbi sünnivad asjad! Ma raputan maailma läbi meeste ja naiste, kes on alistanud oma teed Minu teedele ning kes on täidetud Jumala Vaimuga! Too Minu ette oma õrn süda, olles valmis muutuma hetkega, kui Sa kinnitad oma pilgu Minu armastuse kirglikesse silmadesse, mis vaatavad Sind armastusega. Ning siis Sa tead, et Mina olen Jumal, kes muudab täielikult, et Mina olen Jumal, keda võib Usaldada!“

Koloslastele 1: 10-11 The Passion Translation

„Me palvetame, et Te käiksite Tõelise Õigsuse teedel, meeldides Jumalale igas heas asjas, mida Te teete. Seeläbi Te muutute viljakandvateks oksteks, alistudes täielikult Tema elule ning kasvades küpsusesse rikkalikes Jumala Täiuse Tundmise kogemustes.

Ja me palvetame, et Te oleksite jõustatud Tema Plahvatusliku Väega Tema suurepärase auhiilguse sfäärist, täites Teid oma suure lootuse ja rõõmuga Pühas Vaimus!
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 05.12.2017
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar