esmaspäev, 25. detsember 2017

BRIAN SIMMONS „PROHVETLIK SÕNUM: 2018.AASTA- TAASTUS“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas: „2018.aasta- Taastus!“

"Mina taastan Sind. Ära karda Mulle järgneda tundmatusse, sest Mina olen See, kes Sind juhib ja taastab Sinu elu. Ma olen pannud Sinu sisse Oma Aulise aarde ning Ma hoolin Sinust väga.“  

"Uus aasta on taastuse aasta Sinu elus. Sa lõpetad algava aasta taastatuna Minu armastuses, tugevdatuna Minu armus ning ümbritsetuna rõõmulauludest. Ja seda rõõmu jagatakse inglitega, sest nad on koos Sinuga, Mu kallis laps, nad kõnnivad Sinu kõrval kaitstes Su elu ning valmistades Sulle teed.

Ära Mitte Kunagi Limiteeri Mind.

"Mina taastan Sind. Ära mitte kunagi limiteeri Mind. Ma taastan Sinu perekonna ja need, keda Sa armastad; Nad näevad Mind Sinu elus ning siis nad saavad teada, et Mina olen see Ainus, kes annab Sulle tagasi kõik selle, mis Sa oled kaotanud.  Ära kahtle Minu armus, sest sellest on küllalt nii Sinu kui ka Sinu perekonna jaoks.“

"Ma ütlen Sulle, et Ma taastan Sind ja varustan Sind viisidel, mis ilmutavad Minu südame armastust. Minu arm toob Sulle kingitusi ja üllatusi, kõike seda, mida Sa vajad. Sinu vajaduste täitmiseks on alati olemas varustustus ja Oma armus Ma ilmutan, kust Sa võid Mind leida, sest uus aasta on üliküllusliku varustuse aasta iga vajaduse tarvis, mis Sul on.“

Sinu Südame ja Mõistuse Taastamine.

"Kui Sa tuled Minu ette, siis Ma taastan Sinu mõistuse ja Sinu südame.  Kõverad asjad Sinu sees tehakse sirgeks. Sest kõik, mida Mina teen Sinu heaks, seda Ma teen Sinu südames, tervendades Sinu vaimu ning rahustades Su hinge. Tule ja leia Minu süda ning siis Ma taastan Sinu südame.

"Sinu sees ärkab suurem kirglikkus toituda Minu Sõnast ning et juua Minu Vaimust. Nälg, mis Mina panen Sinu sisse, toob Sind sügavamale Minu armu ja armastuse sisse, mis Mul on Sinu jaoks.“

Tõotused, Mis Mina Olen Andnud, on Minu Teostamiseks.

"Mina taastan Sind ja Sinu igatsusi/unistusi.  Ma täidan need igatsused Sinu sees, Mina teostan need täielikult, et Sa saaks puudutada teiste inimeste elusid. Tõotused, mis Mina olen andnud, on tõotused, mida Mina viin täide. Kui Ma räägin sügaval Sinu sees ja sosistan Sulle öösiti, siis Ma valvan iga Oma sõna üle, mis Ma Sulle räägin ning see kõik teostub.“

"Selle päevaga algab uus ajaperiood, mil unistused ja igatsused hakkavad täituma. Sa naerad suured rõõmust, kui tõotused täituvad ning võimatud asjad saavad eemaldatud. Ning siis Sa näed, et Minu teerajad on täiuslikud.“

Laul 138: 8 The Passion Translation

„Sina pead igat tõotust, mis Sa oled mulle andnud!

Kuna Sinu armastus minu vastu on nii kindel ja lõputu,

Siis ma palun Sind, Isand, et Sa lõpetaksid iga hea teo,

Mis Sa oled minu sees alustanud!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.12.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar