esmaspäev, 4. detsember 2017

Cindy Jacobs „ Sa Näed Oma „Äkitselt“ Hetke!“


 
Jumal ütleb: „Ma armastan Sind nii meeletult, Mu kallis laps, et Ma olen valmis liigutama Taevast ja maad Sinu heaks.“

Isand ütleb: „Ma tean, et Sa lähed läbi katsumustest. Ma tean, et Sa lähed läbi ajaperioodide, kus Sa ei tea, mida Sul tuleb teha. Ja nii Ma ütlen Sulle, Mu laps, et kui Sa usaldad Mind, siis Ma tõotan Sulle tuua läbimurde.“

„Kui Sa usaldad Mind, siis Ma luban Sulle, et Taevas täidab Su südame, kui Sa seda vajad. Aga Sina ütled Mulle: „Isand, see on olnud nii metsik kõrbeaeg. See on kestnud liiga kaua!“

„Aga Mina, Sinu Isand, ütlen Sulle, et Sa peaks teadma, mida Mina teen. Ja Ma teen seda „äkitselt“!

„Paigast, kus ühest päevast teise liikudes Sulle tundub, et Sa ei suuda üldse kuulda Mind, Sa ei tea, mida Sul tuleb teha, jõuad Sa hetke, mil Isand ütleb: „Mina tulen ja teen seda, mida Sa oled Minult palunud, sest Jumal kinnitab Sulle, et Sa kohtud oma „äkitselt“ hetkega!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 04.12.2017
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar