laupäev, 2. detsember 2017

Doug Addison “Kuidas Jagada Jumala Üleloomulikku Armastust Loomulikul Viisil, Nagu Jeesus Ette Näitas!”



Jesaja 43: 18-19 esimene pool NIV

“Unustage ära eelmised asjad, ärge peatuge minevikus. Vaata, Mina teen uut asja!”

Me elame väga imelisel ajal! Esimene Jeesuse ime oli teha vesi veiniks ning parima veini on Ta hoidnud lõpuks.

Kui Sa oled valmis millekski uueks, siis kinnita oma turvavöö! Jumal on praegu ilmutamas uusi vise, kuidas teha asju, mis muudavad meid palju efektiivsemaks, kui me eales varem oleme olnud.

Uus ülesanne.

Umbes 16.aastat tagasi ütles mulle Jumal: “Ma teen uut asja. Kas Sa tahad olla osa sellest?” See oli nii põnev ning ma nõustusin enne, kui aru sain, mida see tegelikult tähendab.

Jumal ütles mulle siis, et et Ta saadab mind väga erilist ülesannet täitma, aga esmalt oli mul vaja väga põhjalikult vaadata kõigile nendele kohtumistele, mis Jeesusel oli mittereligioossete inimestega.

Ja kui ma seda siis tegin, olin ma täiesti jahmunud sellest, mida ma avastasin. Jeesus ei olnud Omal ajal maa peal olles mitte kunagi “kogudusest” väljaspool olevate inimeste suhtes õel ega kohtumõistev. Tal ei jätkunud kannatlikust vihaste religioossete inimeste tarvis, kelle südames oli puudu armastusest, aga Ta oli ekstreemselt kaastundlik inimeste suhtes tänaval.

Luuka 4: 22 a NIV

“Kõik rääkisid Temast hästi ning olid hämmingus Tema armulistest ja heatahtlikest sõnadest, mis lähtusid Tema huulilt.

Enamus inimesi rääkis imedest, mida Jeesus korda saatis. Aga Ta oli ka tuntud Oma armastuse, heatahtlike armuliste sõnade ja üleloomulike võimete poolest. Oma uurimuses ma avastasin, et Ta kasutas väga tihti prohvetlikku andi, et sügavuti rääkida inimeste südametesse.

Ja see oligi ülesanne, mis Jumal mulle andis ning minust sai üks eesminejatest, kes kasutavad prohveteeringuid ja unenägude tõlgitsust kui varustust, millega jõuda inimesteni Jumala armastusega.

Koloslastele 4: 6 NIV

“Olgu kõik Teie vestlused alati täis armu, soolatud soolaga, et Te teaksite, kuidas vastata igale inimesele.”

Viimase 15.aasta jooksul olen ma andnud kümneid tuhandeid prohvetlikke sõnumeid, tõlgitsenud üle 30 000 unenäo ning prohveteerinud isegi inimeste tatoveeringute kohta. Me oleme avastanud, et inimesed on tõesti palju rohkem avatumad rääkimaks Jumalast, eriti siis, kui me kasutame keelt, mis neid kõnetab ning millega nad saavad samastuda. Jeesuse sarnaselt räägime me heatahtlikke armulisi sõnu ning kasutame prohvetlikku andi, et lammutada müüre, mis inimesed on pannud enda ja Jumala vahele.

See, mis algas ülesandena Jumalalt, on nüüdseks saanud elustiiliks, et kasutada prohvetlikke ande täiesti uuel viisil.

Põrandaalune liikumine.

Tänapäeval ütlevad inimesed selliseid asju, nagu: “Ma olen vaimne, aga mitte religioossne” või “see, mis on tõde Sinu jaoks, ei ole tõde minu jaoks.” Ning tihti on neil müürid püsti, kui me üritame nendega rääkida Jumalast. Aga on asju, mida me saame teha, et need müürid saaksid eemaldatud.

Näiteks:

Tehke nende heaks midagi positiivset nagu näiteks praktilised heatahtlikkuse ja headuse teod.

•Andke neile toitu, raha või midagi muud, mida nad vajavad.

•Andke neile lihtsaid julgustavaid sõnumeid- mis on tegelikult mittereligioosne keel anda edasi prohvetlikku. See on väga võimas viis anda inimestele prohvetlikke sõnumeid keeles, millest nad aru saavad.

•Tõlgitsege nende unenägusid ning prohveteerige nende kehal olevate tatoveeringutega seoses.

 •Ning jah, Sa võid palvetada nende tervenemise pärast.

Kui Sa kõiki neid strateegiaid kasutad, siis enamus inimesi hakkab küsima: “Kes Sa oled?”

Ja siis me ütleme neile: “Me oleme Kristlased, aga me ei pruugi olla nende Kristlaste sarnased, keda Te varem olete kohanud. Me oleme osa põrandaalusest liikumisest, mis on tuntud kui “Kristlased, Kes Armastavad!”. Me pole ülimalt organiseeritud, aga kõik, mis Teil on vaja teha, on vaadata ümberringi ning Te leiate mõne kusagilt!”

Ma pole terve oma elu jooksul olnud nii julgustatud, kui just praegu. Me seisame ajaloo ühe kõige suurema ärkamise lävel ning see tuleb võimsalt esile, kui me astume välja nagu Jeesus,  kasutades armulikke heatahtlikke sõnu ning prohvetlikku keelt ja unenägusid, et sügavuti rääkida inimeste eludesse.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 02.12.2017
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar