laupäev, 2. detsember 2017

Emma Stark „ Jumal Juhib Sind Sinule Määratud Tempos!“

 
Ma kuulen Jumalat ütlemas:

„Sa oled vaadanud teiste peale ning soovinud, et Sa võiksid joosta sama kiirelt kui nemad, aga Mina juhin Sind jooksma Sinule määratud tempos. Mina kujundan Sinu elu tempot ning see ei sarnane nendega, kelle peale Sa vaatad, sest Sinule olen Ma määranud oma liikumise kiiruse.Mina teen Sind võimeliseks liikuma nii kiiresti, kui Mina olen määranud.“

„Ära vaata selle peale, mida teised teevad, soovides, et see oleks Sinu reaalsus. Vaata ja näe seda, mida Mina olen kutsunud Sind tegema ning küsi Minult tugevust, et jõuda õigesse sihtpunkti. Ära vaata ega jälgi seda, mida teised Jumala teenijad teevad, soovides, et võiksid teha sama, vaid vaata ja näe seda, kuidas Mina olen seda mõelnud ja kujundanud, kuidas Sina teeniksid ning palu Minult, et Mina õpetaksin Sind kõike seda tegema.“

„Vaata sellele, kelleks Mina olen Sind kutsunud olema. Vaata ja näe ennast vaimses sfääris. Sest Mina olen kirjutanud Sinu eluloo ning Mina ei ammutanud inspiratsiooni nendelt, kelle peale Sina vaatad. Mina kirjutasin Sinu elu stsenaariumi mõeldes üksnes Sinule ning see ei sarnane mitte ühelegi teisele eluloole. Ning Mina juhin Sind Sinule määratud teerajal.“

Heebrealastele 12: 2

„Vaadates Jeesusele, meie usu autorile ja lõpetajale, kes Tema ette asetatud rõõmu tõttu oli nõus kannatama risti, hoolimata häbist, ning nüüd on istunud Jumala paremale käele Taeva troonil.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 02.12.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar