neljapäev, 18. jaanuar 2018

BRIAN SIMMONS „IGA PÄIKESETÕUS ON JUMALA KINGITUS SULLE!“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Palun võta Minult vastu veel rohkem armastust. Joo Minu armastusest kogu oma sisemise olemusega. Minu armastus on see, mis muudab Sind täielikult. Minu armastus muudab Sinu mõtteid, palveid ning kogu Sinu elu olemust. Pole võimalik mõista Minu armastuse sügavust, sest see on midagi palju enamat, kui Sina suudad ette kujutada ning enam, kui Sa eales suudad tajuda. Selleks on vaja tervet igavikku, et Sa hakkaksid veidigi mõistma Minu armastuse imelisust Sinu suhtes. Minu armastusest ei saa teha mingit „doktriini“ või „õpetust“. Seda on võimalik mõista siis, kui Sa saad aru , et Mina olen olnud koos Sinuga ka läbi kõige valusama eluolukorra ning iga lõhutud suhte ajal. Ma olen tundnud koos Sinuga seda kõike. Minu süda on üks Sinu südamega. Ja Mina pole mitte hetkegi kahetsenud seda, et Ma olen valinud Sind!“
„Vaata taevasse ja näe Minu universumi tohutut suurust, aga ometi on Minu armastus sellest kõigest palju suurem. Universum ei suuda mahutada Minu armastust, mida Ma tunnen Sinu vastu. Ma olen kõik asjad loonud kingituseks Sinule. Seda kõike ei anna võrrelda selle rõõmuga, mida Ma kogen, kui Sa oled Minu oma ja tuled Minu ligi. Ma panin maha oma auhiilguse rüü, et tulla ja kätte saada Sind läbi Oma vere. Sa oled Kõige Hinnalisem Pärl ja Ma maksin suurima ja täiusliku hinna, et Sind kätte saada. Sina oled see Varandus, mis on Põllule ära peidetud. Ma tulin siia maailma ja leidsin Sind. Ma ostsin Oma verega terve maailma, et Mul võiksid olla Sina. Ära mitte kunagi kahtle Minu armastuses ning ära mitte kunagi lase kustuda sellel armastusel oma südames. Õhuta üles oma süda, et õppida tundma Minu armastust, et sa võiksid kogeda Minu lõppematut rõõmu Sinu suhtes.“
„Kõik see, mida Sa näed enda ümber, on Minu kingitus, mis sosistab Minu armastuse saladustest. Iga päikesetõus on Minu kingitus Sulle! Iga linnuke laulab Minu armastusest, iga põld, mets ja veeoja räägib Minu igavesest armust. Kogu maa on lõuend, millele Ma maalin Oma armastuse õppetunde. Õpi nendest heatahtlikkuse õppetundidest ning Sa leiad Minu südame. Taevas on Minu lõppematu armastuse paik. Sa lood taeva Minu taeva järgi.“
„Kui Sa oled oma kõige nõrgemas hetkes, siis Minu armastus täidab Sinu südame Minu armu ja jõulise tugevusega. Kui Sa võitled tunnetega, mis välistavad Minu armastuse, siis Mina hakkan tegutsema, et luua Sulle tee välja hirmust. See teerada juhib Sind otse Minu südamesse, et mõista Minu armastuse saladusi. Tule ja saa osa Minu Jumaliku Armastuse õppetundidest. Mina juhendan Sind ja õpetan Sind, kuidas Minu ees välja valada oma süda. Tule ja Ma mähin Sind Oma Auhiilguse rüüsse ning näitan Sulle paika, kus Minu armastajad end peidavad. Mina avan Oma Auhiilguse väravad, et Sa saaksid igal ajal tulla Minu ette. Nii et saa osa Minu püha armastuse lainetest ning vaatle, kuidas Mina toon kõik need muutused Sind ümbritsevasse maailma!“
Laul 19: 1-4 The Passion Translation

Jumala suursugususest räägitakse lugusid;

Tema testament on kirjutatud tähtedesse.

Kosmoseruum räägib Tema lugu iga päev

Läbi taeva imetlusväärsuse.

Tema tõde on jäädvustatud tähistaevasse,

Näidates kõikjal Tema loomisvõime kätetööd.

Iga päev annab järgmisele päevale edasi sõnumeid,

Öö sosistab ööle teadmisi Temast kõigile.

Ilma ühegi helita, ilma ühegi sõnata, ilma ühegi kuuldava hääleta,

Aga ometi võib kogu maailm näha Tema lugu.

Kõikjal on Tema evangeelium loetav,

Et kõik võiksid tunda ja teada.
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 18.01.2018
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar