pühapäev, 9. september 2018

BRIAN SIMMONS „JUMAL ON AVANUD TAEVAD“


  


Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Ma olen avanud Taevad Su südame ja Su kodu kohal.“
„Sul on ligipääs Minu auhiilgusesse, kui Sa tuled Minu ette õrna südamega. Ma olen kuulnud Sinu hüüdeid ja Ma tean Sinu püüdlusi tunda Mind ning näha Minu auhiilgust kõigi oma situatsioonide keskel. Usalda Mind oma perekonna osas. Usalda Mind kõigi oma vajaduste osas täna. Kas Ma olen kunagi läbi kukkunud, et täita kõik Sinu vajadused? Usalda Mind ja näe, kuidas uued imed taaskord vallanduvad Sinu elus.“
„Kui Taevad on lahti Sinu perekonna kohal, siis Usu Minusse Kõiges, mida Sa oled palunud. Pole kedagi, keda Ma ei suudaks puudutada ja muuta, kui Sina palvetad Minu poole. Kui Sa käid koos Minuga, siis Sa näed eelolevatel päevadel, kuidas Minu peidetud saladused hakkavad ilmnema ja esile tulema. Praegu on käes päevad, mil Ma valan Taeva maa peale välja ning raputan kõike, mida annab raputada, et Sa tuleksid Minu ette oma kõige puhtama usuga. Käes on Minu väe ja võimu ajastu.“





Jakoobuse 4:6-8 The Passion Translation

Aga Tema jätkab oma armu välja valamist üha rohkem ja rohkem. Sest on kirjutatud: „Jumal seisab Sulle vastu, kui Sa oled uhke, aga Ta valab jätkuvalt armu Sinu üle, kui Sa oled alandlik!“ Nii et alistu Jumalale. Seisa kindlalt saatanale vastu, konfronteeri teda ning ta pöördub ning jookseb Su juurest ära. Vii oma süda aina lähemale ja lähemale Jumalale ning Jumal tuleb Sulle aina lähemale.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 09.09.2018

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar