esmaspäev, 31. märts 2014

Misty Edwards- Only God truly knows us. Ainult Jumal tunneb meid tõeliselt!


One thing I love about God is no one, no demon, no angel and no human being can ever convince Him of anything concerning me. Even I cannot convince Him of how bad I am. No one can. I can't convince Him of how good I am. No one can. He does not change His opinion of me by my words or the words that men speak about me. Even the best of men can be swayed, but He can't. This gives me both confidence and comfort knowing that He knows the extreme of my depravity, which I cannot exaggerate, yet He still sees the heights of sincerity and virtue in me. Only with God do the two extremes coexist in the process of maturing. Only God truly knows us.

Üks asi, mida ma eriti armastan Jumala juures, on see, et mitte keegi, ei deemon, ingel ega ükski inimene ei suuda Jumalat veenda asjades, mis puudutavad mind, milline ma olen. Isegi mina ei suuda Jumalat veenda selles, kui kohutav ma olen. Mitte keegi ei suuda seda. Ma ei suuda Jumalat veenda ka selles, kui hea ma olen. Mitte keegi ei suuda. Jumal ei muuda oma suhtumist minusse ei minu sõnade ega ka teiste inimeste räägitud sõnade tõttu. Isegi parimad inimesed võivad oma arvamustes olla mõjutatud või kallutatud. Aga Jumalat ei suuda keegi kallutada. See teadmine annab mulle väga suurt kindlust ja tröösti, sest ma saan aru, et Tema teab minu kõike. Ta näeb nii minu suurimat rikutust, mida mina ei suuda kuidagi suuremaks teha ja Tema näeb ka minu siiruse ja vooruste suurust. Ainult Jumalaga on see võimalik, et need kaks äärmust eksisteerivad koos ning selles vastasmõjus toimub pidev küpsemine. Ainult Jumal tunneb meid tõeliselt!
 
tõlkinud Jana Naudi 31.03.2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar