reede, 27. juuni 2014

BRIAN SIMMONS-JUMALA TOIMIV MÕJU MEIE ELUDES.

PROHVETLIK JULGUSTUS.
 


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma töötan Sinu elus viisidel, mida Sul tuleb alles õppida märkama ja ära tundma. Ma eemaldan kõik  takistused, mis segavad Minu Vaimu vaba voolamist ja välja valamist Sinu elus.“

„Sa hakkad käima Minus väega. Ma ristin Sind oma Võimsa Püha Vaimuga, kuni Sinu sees muutub kõik. Minu võiduka elu voolamisel ei ole piire Sinu sees, ja Sa tunned ära suurema võidmise oma elus, et Sa saaksid olla see, kelleks Ma olen Sind kutsunud.“

„MIS IGANES võtab Su silmad ära Minu pealt, peab saama eemaldatud. Need kohad Sinu hinges, kus Sa oled hoidnud andestamatust, saavad välja juuritud ning asendatud Minu Kaastundliku Armastusega. Selle maailma koorem Sinu hinges saab asendatud Minu Armastuse ligitõmbava mõjuga, et Sind viia kõrgemasse paika. Inimestele meele järgi olemine asendub põleva kirega teha Minu tahet, hoolimata hinnast, mida tuleb maksta. Ja kiusatus teha midagi omaenese jõust asendub teadlikkusega, et ainult läbi Minu Vaimu on Su elu ülikülluslik ja rahuldatud.“

„ Isegi sõna lausumata hakkab Sinu elu paljudele rääkima tõe ja armu sõnumit. Sa hakkad käima Minu Väe ja Võidmise uuel tasemel. Sa hakkad elama nii nagu Sinu Isa Taevas- pühana, puhtana ja täis usku. Ja kui Sa pöörad oma südame Minu poole ja annad oma mõtted Minu kätte ja alistad oma mured Minule, siis saab Sinu elus toimima uus Auhiilguse tase. Paljud näevad siis Minu tegusid Sinu elus ja nad tunnevad ära, et Sa oled muutunud Minu Ligiolu kandjaks.“

„Sinu elu hakkab demonstreerima, et mitte inimliku väe ega võimu läbi, vaid Minu Vaimu läbi sünnivad asjad. Ma raputan maailma läbi meeste ja naiste põlvkonna, kes on alistunud täielikult Minu teedele ja kes on täis Minu Vaimu tuult. Too Minu ette oma õrn süda, valmis muutusteks, koheselt, kui Sa vaatad üksisilmi Minu armastavatesse silmadesse Sinu suhtes, ning Ma saan olema tuntud kui Jumal, kes toob täielikud muutused, Jumal, keda saab usaldada. "

KOLOSLASTELE 1: 10-11 (The Passion Translation)
Me palvetame, et Te käiksite Tõelise Õigsuse Teedel, meeldides Jumalale igas heas asjas, mida Te teete. Seeläbi Te muutute viljakandvateks oksteks, alistudes täielikult Tema Elule ning kasvades küpsusesse rikkalikes Jumala Täiuse Tundmise Kogemustes.
Ja me palvetame, et Te oleksite Jõustatud Tema Plahvatusliku Väega Tema Suurepärase Auhiilguse Sfäärist, Täites Teid oma Suure Lootuse ja Rõõmuga Pühas Vaimus!


tõlkinud Jana Naudi 27.06.2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar