reede, 27. juuni 2014

Laul 23 (The Passion Translation)

Taaveti poeetiline kiitus Jumalale.


 

Jumal on mu Raevukas Kaitsja ja minu Pastor (Karjane).

Mul on alati rohkem kui küllaldaselt.

Tema hoolitseb selle eest, et mul oleks puhkuse-ja hingamisepaik

Tema Luksuslikus Armastuses.

 
Tema rada viib mind vaiksete õndsuse ja joovastuse ojade äärde,

Rahu oaasi viivad Tema teed.

Nendes paikades Ta taastab ja äratab üles mu elu,

Ta avab minu ees teerajad Jumala naudingutesse,

Juhtides mind Tema Õigsuse sammudes,

Nii et ma saan tuua Austust Tema nimele.

Isand, isegi kui Sinu rada viib mind läbi

Kõige sügavamast pimeduse orust,

Siis Sina jääd minu lähedale ja Sina juhid mind läbi kogu teekonna.

Et Sina oled minuga, siis ma ei karda ühtegi ohtu!

Sinu autoriteet ja võim on minu tugevus ja rahu,

Sinu Armastuse troost eemaldab kogu minu hirmu.
 

Ma pole eales üksi, sest Sina oled minu lähedal.

Sinust on saanud minu maitsev pidusöök,

Isegi siis, kui mu vaenlased julgevad asuda võitlusesse.

Sa võiad mind oma Püha Vaimu lõhnaainega,

Sa annad mulle juua kogu oma täiusest, kuni mu süda voolab üle.

Nii et miks ma peaksin tulevikku kartma?

Sest Sinu Headus ja Lakkamatu Armastus

On alati mu kaaslasteks igal  päeval;

Ja pärast - kui mu elu on lõppenud,

Siis ma pöördun tagasi Sinu Aulisesse Ligiollu,

Et olla Sinuga igavesti!
 
 
tõlkinud Jana Naudi 27.06.2014
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar