laupäev, 2. august 2014

Matteuse 11: 28-30 (The Passion Translation) Jumal Meie Puhkuse Paik.



Ma kuulen Jumalat  sosistamas…
„Ma olen Sinu oaas ja puhkuse paik. Kui Sa oled murelik kandes raskeid koormaid, siis Mina olen värskenduse paik. Tule Minu juurde ning ühine Minuga Vaimus ja Mina annan Sulle kõik, mida Sa vajad.  Tule ja õpi Minu käest  ja saa üheks Minuga kõigis asjus. Mina toon Sulle suurema rahulduse kui toob ükskõik milline vaeva nägemine, rügamine või töötamine, mida Sa teed Minu heaks. Tule Minu kõrvale ja ole koos Minuga ja lase Minul näidata Sulle rahu, mis on üle igasugusest inimlikust mõtlemisest.“

„Ma olen nii väga igatsenud seda, et Ma saaks näidata ja avaldada Sulle seda, mida tähendab olla üks Minuga. Kõik see, mis Sa olid enne , kui Mina andsin Sulle uue elu, on lakanud olemast. Mina olen Sinu Tõeline Elu, Uus Identiteet, Ma lõin Su uuesti Minu sees ja Ma andsin Sulle kõik, kes Mina Olen. Sa oled püha nagu Mina olen püha. Minu silmad ja Minu pale alati säravad Sinu üle. Kuula Mind, Mu laps, Sina oled minu kõige lemmikum terves universumis, sest Mina olen pannud Sinu üle oma Suursugususe ja Ilu mantli (rüü). Sa ei ole enam väärtuseta ja ebapuhas, sest Mina olen pannud Su üle oma Armastuse Auhiilguse. Ja mis kõige tähtsam, Kõige Ilusam elab nüüd Sinu sees. Ja kuhu Sina lähed, sinna läheb Auhiilguse Kuningas, sest Te olete üks.“

„ Tee Mind nähtavaks kõigile Sinu ümber, kui Sa armastad Mind enam kui kõike muud. Kõige sügavama rahu paik on leitav Minu armastuse kõige sügavamas paigas. Sisene ja avasta veel ilusam puhkuse paik, mida Sa eales oled kogenud.  Ja kui Sa siis alistad ja loovutad Minule kõik oma mured ja koormad, siis Mina annan Sulle vastutasuks oma südame. Tule Minu Armastuse oaasi ja joo sügavast allikast nii palju, et Sul on jagada teistega rohkem kui küllalt. Tule Minu kõrvale ja ole Üks Minuga.“

Matteuse 11: 28-30 (The Passion Translation)
„ Kas Sa oled kurnatud ja surmani väsinud? Kannad Sa raskeid koormaid?  Siis tule Minu juurde ja Ma värskendan Sinu elu, kui Sa puhkad Minus. Võta vastu vaid see ülesanne, mille Mina Sulle kui oma tõelisele jüngrile annan- lihtsalt ühenda oma elu Minuga ja lase Minul olla Sinu Õpetaja. Ja siis Sa avastad, et Mina olen õrn, alandlik ning Mulle on kerge meeldida. Ja Mina olen see, kes annab Sulle rahu ja rahulduse. Sest Mina annan Sulle teha vaid asju, mis on Mulle meelepärased ja mis on kerged kanda.“

 
 
 
tõlkinud Jana Naudi 02.08.2014
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar