pühapäev, 7. september 2014

KIM CLEMENT-PROHVETEERING JUMALA PLAANIDEST ERINEVATELE RAHVASTELE, SEALHULGAS EESTILE (06.09.214)


Selgituseks:
See prohvetlik sõnum on üks sõnum paljude teiste hulgast, mis koos moodustavad suurema pildi Jumala Ülivõimsast plaanist, mida Jumal on teostamas siin maa peal.
 Kim Clementi prohveteeringute puhul on ka oluline mõista tervikut, mis kujuneb Jumala Ligiolus koos muusikaga ning ülistajatega, kes täiendavad spontaanse prohvetliku laulu voolamisega sõnumi hetke unikaalselt keelt  ning õpetusega, mida Kim Clement õpetab prohvetliku kohta.
 
Keset selle maailma vürsti plaane tõstab Jumal alati üles oma dünaamilise jumaliku sõnumi, mis lõhestab atmosfääri ning hakkab looma Jumala Kuningriigi plaani teostumist. Jumala prohvetlikus sõnumis on loov vägi, mis ka kannab ja kaitseb ning hoiab. Väga suurepärane näide on Joosepi unenägu- ühest küljest see vallandas tohutu vastuseisu, aga teisest küljest oli Joosep kogu teekonnal nende unenägude tõttu kaitstud ja hoitud ,et jõuda Jumaliku ettemääratuse paika.
Ilma usuta on võimatu olla Jumalale meelepärane. Ainult tuline ja elav usk haarab kinni Jumala sõnadest järeleandmatu meelekindlusega ning ütleb: " Jumal, kõik Sinu tõotused on "jah" ja "aamen", nii et sündigu mulle kõigi Sinu sõnade kohaselt!"
 
Jumal ütleb: „ Mida Mina olen valmistanud maailma rahvaste jaoks? Mida Mina olen valmistanud maailma rahvaste jaoks?
Mida Mina olen valmistanud Uus-Meremaa,  Ukraina,  Venemaa,  Eesti,  Euroopa jaoks, ja Lähis-Ida tarvis.
Jah, Jumal on liikumas nende inimeste suunas, kes on rahulolematud.

Nemad  ütlevad: „ Seal on ainult üks jumal, kes on Allah. "
Aga Kas Sa tahaksid teada saada, mis Isandal on selle kohta öelda?
On Ainult Üks Jumal, kes on Jumal. On Ainult Üks Jumal, kes on Jumal.

Isand ütleb: „ Ja Mina lähen sinna, kuhu Mina tahan minna.  Ja Ma olen võimeline maha lõhkuma müüri nagu Ronald Reigani ajal. Ja ka lõhkuma eesriide!
Aga seal on veel kaks müüri, mis tulevad alla.

2018.aastal kui tähistatakse Iisraeli sünnipäeva, siis saab seal olema Vaimu väljavalamine Iisraelis nagu seda pole olnud alates Taaveti päevadest ja Jeesuse päevadest.

Kuulake tähelepanelikult, Ma olen valmis pannud oma Püha Vaimu, kes on osa Kolmainsusest, et tuua maa peale, eriti Ameerikasse, Kanadasse, Prantsusmaale, Hollandisse, Saksamaale ja paljudesse maadesse Püha Vaimu liikumise, mis voolab üle Lähis-Ida tänavatele. Ning toimuvad „Damaskuse tee pöördumised“ terroristlike organisatsioonide latvikutes kõrgetel positsioonidel. Nad tulevad välja ja nad paljastavad tõe Islami kurjuse kohta.
Ja saab olema Minu Kuningriigi raputus. Ja see, kuidas Mina raputan, on see, et Ma võtan eelmised ärkamised läbi aegade ( nt. 1948, 60-70.aastad) ja Ma akumuleerin (kogun ja kuhjan kõik kokku)need kõik koos Ühes ja Ma valan oma Vaimu välja täieliku globaalse uuenemisega, ütleb Isand.

Halleluuja- Jumala ülendamise sõna.

Ma nägin, kuidas Jeesus muutus jälle populaarseks noorte hulgas. Pöördumised toimuvad ülikoolides ja koolides. Ja õpetajad ja õppejõud, kes varemalt õpetasid jama, muutuvad Jumala Ligiolus.

Jumal tõstab üles teadlasi, kes räägivad tõde ja see sõnum levib ja inimesed küll püüavad seda peatada, aga see ei peatu. See levib ja levib ja levib ja seda ei saa kontrollida, vaid see on nagu jõgi, seda ma nägin.
Jumal liigub ühest rahvast teise, tänavatel. Kogudused igal tänaval nii Ameerikas kui ka Euroopas. Igal naabruskonnal saab olema võimalus kuulda Kuningriigi evangeeliumi, sest Jumal ei luba oma Pojal enne tulla tagasi, kui toimub Iga Prohvetliku Sõnumi täielik täitumine. Prohvetite iga kuulutatud asi tuleb esile.

Taaveti templi esiletulemine, selle taastumine, toob esile hingede tuleku Jumala Kuningriiki, miljonite ja kümnete miljonite kaupa.
Sellest hakkavad rääkima nädala ajakirjad. Ja ma nägin uut ajakirja, mis tuleb esile nii paberil kui internetis, mis räägib Kristusest, kus parimad sportlased, teadlased, kunstnikud, majandustegelased astuvad esile ja kuulutavad Temast. Tema rahvas kõneleb Jeesusest.

Jõukus on meie uksel, et seda kõike teostada. Praegu Jumal nõuab Sinult usku kõige selle tarvis.
 
Kim Clementi prohvetlikku saadet kuulates konspekteerinud Jana Naudi 07.09.2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar