esmaspäev, 13. oktoober 2014

II osa. Pauluse palvete alusel (The Passion Translation) inspireeritud palved iseenda (ja teiste) eest:





Filiplastele 1: 9-11

Kallis Taevane Isa, ma palun, et minu armastus  kasvaks  üha  enam, kuni see hakkab üle voolama, tuues rikkalikud ilmutused kõigi asjade kohta. Isa, ma palun, et selle ilmutuse kaudu ma saaksin  Sind tundma õppida täielikult seeläbi,  kuidas Sina annad mulle edasi sügavaimad arusaamised oma teedest. Sina teed mind võimeliseks  valima kõige suursugusem tee kõiges- saades puhtaks  ning olles ilma igasuguse solvumiseta  Kristuse ilmumise päevani. Kallis Jumal, täida mind täielikult oma õigsuse viljadega , mis on leitavad Jeesuses Kristuses , Sinu Võitus. Ma toon Sinule kogu oma kiituse ja kogu Au!

Filiplastele 4: 21, 23

Kallis Jumal, ma palun, et ma võiksin järjepidevalt kogeda Sinu rahu Jeesuses Kristuses.

Kallis Taevane Isa, ma palun, et mu elu võiks üle voolata Sinu Armust ja Soosingust, mis on Isandas Jeesuses Kristuses!

Koloslastele 1: 9- 14

Kallis Jumal, ma palun, et ma oleksin ülevoolavalt täidetud Sinu Ilmutustega sellest, kui väga suurt heameelt Sa tunned minu elu pärast. Isa, ma palun, et ma võiksin olla Sinu Tarkuse ja Vaimse mõistmise astjaks, kes kannab arusaamist Sinu südamesuhtumistest.

Kallis Taevane Isa, ma palun, et ma võiksin käia Tõelise Õigsuse Teedel, meeldides Sinule igas heas asjas, mida ma teen, seeläbi muutudes viljakandvaks oksaks, alistudes Täielikult Sinu Elule ning kasvades küpsusesse rikkalikes Sinu Täiuse Tundmise Kogemustes.

Kallis Jumal, ma palun, et Sa Jõustaksid mind Oma Plahvatusliku Väega Sinu Suurepärases Auhiilguse Sfääris, täida mind oma Suure Lootuse ja Rõõmuga Pühas Vaimus!

Kallis Isa, mu süda on täis tänutunnet, kui ma mõtlen sellele, kuidas Sina oled mind teinud vääriliseks kätte saama kogu seda suurejoonelist Pärandust, mille Sa oled vabalt mulle andnud. Sina oled mind kvalifitseerinud kogema kõike seda läbi eluühenduse Valguses. Sina oled mind täielikult päästnud ja vabastanud pimeduse valitsuse alt ning Sa oled mind Oma Armastuse kaudu üle toonud Oma Kuningriiki, kus ma olen üks Sinu Armastatud Pojaga. Ma tänan Sind kogu südamest.

Imeline ja kallis Jumal, ma tänan Sind, et kõik minu patud on tühistatud ja Sa oled mulle andnud Täieliku Lunastuse selle muinasjutuliselt kõrge hinna läbi, mida Sinu Poeg oli valmis minu eest maksma- Omaenese vere läbi!

Koloslastele 2: 2-3

Kallis Jumal, ma palun, et mu süda oleks mähitud Sinu Taevase Trööstiga ning kootud Sinuga kokku Armastuses. Jumal, täida mind oma veendumusega, et usu kindlameelsuse kaudu on mul sissepääs Sinu kõigisse rikkustesse, kui ma kogen Sinu ilmutuslikke teadmisi Sinu suurest saladusest- Kristusest avanemas minu sees.

Ma tänan Sind, Isa, et minu Vaimne Jõukus on Sinus, nagu peidetud varandus, mis ootab leidmist ja avastamist- Taevane Tarkus ja lõputud ilmutuslike teadmist rikkused, et need on kõik mulle kättesaadavad Jeesuses Kristuses.

Koloslastele 4: 2-4, 12-13

Kallis Jumal, anna mulle armu ja tugevust olla Tõeline Eestpalvetaja, kes on täielikult valvel ja ergas, ja  alati valmis andma Sinule tänu ja kiitust. Isa, ma palun, et Sa avaksid mulle võimaluste uksed, et kuulutada Kristuse saladuse ilmutust. Ma palun, et Sina teeksid mind võimeliseks avama ja avaldama täielikult  Jeesuses Kristuses peituvat Lunastuse saladust.

Kallis Taevane Isa, vormi ja kujunda minust tõeline Kristuse teenija, kes alati näeb vaeva ja teeb eestpalvet teiste eest. Isa, ma palun, et ma kasvaks ja muutuks küpseks, seistes täieliku ja terviklikuna Sinu imelise plaani ilus, mis Sa oled ette määranud minu elu tarvis.

 
 
 
koostanud Jana Naudi 13.10.2014
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar