laupäev, 15. november 2014

Cindy McGill „Me oleme Ülivõimsa Kiirenduse Ajas: Valmistu Õhku Tõusma“



 
Valmistu Õhku Tõusma

Minu abikaasa nägi hiljuti unes, kuidas me olime  mingis kosmoselaevas, mis nägi välja nagu ümar õhusõiduk. Küljed olid avatud ning meil oli vaid katus. See sõiduk oli inimesi täis ning ilma hoiatuseta see korraga tõusis õhku, otse üles raketi kiirusel. Selle võimsa kiirenduse tõttu pidi piloot püsti tõusma ning õlad kokku panema teiste reisijatega, et olla võimeline seda õhusõidukit juhtima nii, et hoiduda takistustest, mis olid atmosfääris.

Tõlgitsus: Uus struktuur on avanud oma küljed ning sõiduk sümboliseerib teenistust ilma seinteta, mis viitab igavesele laienemisele. Horisontaalne avatus on kutse välja sirutuda ning haarata kinni inimestest meie ümber. Katus on Jumala kaitse ja kate.

Me oleme võimsa laienemise ajas praegu. Ootamisaeg on läbi ning käes on aegade täiuse aeg. Asjad, mille üle me oleme enda sees mõtisklenud, on valmis esile tulema. Ma tean, et me kõik oleme seda varem kuulnud, aga see tõesti on juhtumas. Eesriide taga on lava valmis seatud ning nüüd me ootame, et asjad saaksid avalikuks.

Hoida Ettenägelikkust Keset Tormi

Kui torm läheneb, siis me ei tohi kaotada oma visiooni ning eksida eemale oma eesmärkidest. Meil on sihtpunkt, kuhu minna ja töö,  mis tuleb ära teha enne päralejõudmist. Lihtsalt seepärast, et me teel kohtame mõningaid keeriselisi momente, ei tähenda, et me pärale ei jõuaks kohta, mis on meie jaoks valmis pandud.

Ma tean, et on räägitud paljusid sõnumeid sellest, et ees ootavad mõningad hirmutavad sündmused. Ma ei eita hetkekski, et mingil hetkel võibki tunduda justkui asjad oleksid kontrolli alt väljas ja konarlikud, aga JUMAL OMAB KONTROLLI ja miski ei suuda teha tühjaks ülesannet, mis meile on antud ning tööd, milleks me oleme varustatud.  

Me siseneme ühe kõige suurema inimhingede lõikusega perioodi, mida eales on nähtud. Inimesed nälgivad Tõe järgi. Meil on ülesanne ja korraldused Peastaabist. See on meie peamine fookus ja meie sihtpunkt.

 
Sünni Plahvatus

Mul oli paar aastat tagasi üks unenägu, kus ma hakkasin sünnitama. Meditsiiniline personal oli katnud ära kõik seinad sünnitustoas, sest nad teadsid, et see sünnitus on plahvatuslik. Kirurgiline meeskond oli andnud mulle justkui „lahenduse“, et vähendada sünnituse intensiivsust, aga see ei toiminud. Vaimsel Sünnitusel on ajastus, millega mitte ükski inimene ei saa manipuleerida, et see juhtuks enne õiget aega.

Fakt, et see sünnitus on „plahvatuslik“, räägib mulle väga erinevatest külgedest selle uue sünni puhul. Kui midagi plahvatab, siis see lendab laiali paljude tükkidena. Ma kogen, kuidas Jumal valmistab meid ette selleks, et korraga tulevad esile mitmed projektid ja kõik need sünnivad ühest kohast. Need projektid on omavahel seotud, aga igaühel on oma identiteet.

Sellel uuel aastal sünnivad esile väga paljud uued teenistused, mis juhatavad sisse  Tema Kuningriiki. Hoolimata erinevustest, lähtuvad kõik need projektid samast Kuningriigist ning neil on väga spetsiifiline funktsioon. Leiutised ja uued avastused toovad uue hingusega esile uusi väljendusi Jumala Kuningriigist. Need uued sünnid on sulandunud läbi väest, strateegiast ning loomingulisusest.

Ära Karda Uut

See on Jumala plaan ja kõik on Tema kontrolli all. Tema on Autoriks ja Lõpuleviijaks kõigele sellele, mida Tema on alustanud kõigis meis. Paljude aastate järel, mil ma olen olnud teenistuses, olen ma lõpuks alistunud sellele faktile:  Tema tunneb minust  paremini Oma Kuningriiki, Ta tunneb paremini Oma teenistust, Oma Valitsust, Oma Protsesse, Oma Meelelaadi ja Joondumist, Oma Väljendusviise ja Oma Suhtlusmeetodeid kõigi meiega.

Meie hoiak peaks olema see, et meie turvalisus on Temas, ning Tema juhib meie samme. Täiuslik Armastus ajab alati välja hirmu ning kindel alistumine Temale hoiab ära meie libastumise.

Kui me oleme olnud pastoriteks erinevatele kogudustele ning olnud silmitsi igasuguste väljakutsetega seoses inimeste ja nende eludega, siis mulle meenub alati see, mida Jumal rääkis mulle väga selgelt sellistes olukordades: „Cindy, Sina ei surnud nende inimeste eest, Mina surin, ning Sina pole ka see, kes neid päästis, Mina päästsin.“ 
Millist vapustavat kergendust ma siis tundsin. Ma ei pea tegema Jumala tööd, mul on vaja vaid teha Tema tahet- ja see on olla Kuninga tütar.  Ma olen esmalt Jumala tütar ja alles seejärel Tema teenija ning teenistus on „ülevoolamine“ minu pidevast ja kindlast suhtlemisest Temaga.

Jumal on tegemas uusi asju. Meil tuleb vaid „järgneda oma Juhile“.  Iga päev emba Tema armu ning võta Tema koorem ning meil kõigil õnnestub. Me oleme terviklikud Temas ja mitte kusagil mujal.
 
 
tõlkinud Jana Naudi 15.11.14

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar