neljapäev, 27. november 2014

Jenn Johnson "Veidi Veel" ( A Little Longer )



Eestikeelne tõlge:

"Veidi Veel"

Salm:
Mida ma saan teha Sinu heaks?
Mida ma saan tuua Sinule?
Millist laulu Sa tahad, et laulan Sulle?
Ma tantsin Sulle
Ma valan Sulle oma armastuse välja
Mida ma saan teha Sinu heaks, Imeilus Kuningas?

Refrään:
Sest ma ei suuda Sind piisavalt tänada
Sest ma ei suuda Sind piisavalt tänada

Bridge:
Ja siis ma kuulen Sind ütlemas:
Sul ei ole vaja midagi teha
Lihtsalt Ole Koos Minuga ja lase kõigest lahti
need asjad võivad kõik oodata mõne minuti
See hetk olles koos on liiga magus
Palun jää siia koos Minuga
ja Armasta mind veel veidi
Sest Mina olen Armunud Sinusse.

Bridge 2:
Jah, ma ootan Sind siin Sinu jalgade ees,
see on koht, kus ma tahan olla
Sinu häält ma järgin
Jeesus, Sa oled kõik minu jaoks
Ja ma valan Sulle oma armastuse välja
Ülistan Sind Sinu jalgade ees
Ja Armastan Sind Veidi Veel
Sest Ma olen Armunud Sinusse.


laulusõnade tähenduse eesti keeles välja toonud Jana Naudi 27.11.2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar