pühapäev, 18. jaanuar 2015

JENNIFER LECLAIRE: „2015- UUTE ALGUSTE AASTA“


 


 


Igal aastal me teeme oma südames otsuseid mingit laadi uute alguste osas, aga 2015.aasta on väga erinev 2014, 2013, 2012  ja varasematest aastatest. Püha Vaim rääkis mu südamesse sellest, et 2015.aasta on uute alguste aasta.

Kõige olulisem uus algus oli minu elus 15.aastat tagasi vangis viibides. Mind süüdistati vääralt kuriteos, mida ma ei olnud toime pannud. Peale seda, kui ma olin aasta enne kaotanud oma abikaasa, kaotasin ma nüüd ka põhimõtteliselt kõik muu nende 40 päeva jooksul, peale mida mind õigeks mõisteti. Ma jäin ilma oma korterist, oma tööst, oma säästudest, oma koerast ( see justkui  kõlab nagu üks tõeliselt kurb kantrilaul). Aga sellel ajal ma leidsin suurima võiduna Kristuse ning kõike muud ma pidasin Tema tundma õppimise aarete kõrval täiesti tühiseks. (Fi. 3: 8)

Mitte miski pole võrreldav pääste kogemusega, aga ma usun, et 2015.aastast tuleb tõeline uute alguste aasta- pane tähele, et Püha Vaim rõhutas mitmuses „algusi“ ja mitte ainsuses „algust“. 2014.aastal tundsid paljud Kristuse Ihus, et neid valmistatakse millekski ette- millekski, mida oli raske sõnadesse panna. Paljud kogesid, et neid venitatakse üle nende loomulike piiride. Paljud mõtlesid ja tundsid, et nad on justkui rasedad millestki suurest ning tundsid valu ja frustratsiooni, otsekui oleks rasedus üle aja läinud.

Sünnitamise Aasta

Ma usun, et 2015.aasta on uute alguste aasta ning see tähendab sünnitamisi. Eelmisel aastal nägi Ken Malone prohvetliku nägemuse, mis raputas teda korralikult ning Isand andis talle väga tugevalt mõista, et käes on periood, millal me anname paljudele asjadele sünni.

Malone kirjutab: „ Ma nägin ja kuulsin Isanda jääki olemas rasedad Jumala igatsustest ja visioonidest. Nad olid rasedad Jumala eesmärkidest siin maa peal. Paljud on rasedad ärkamisest oma rahva, linnade ja perekondade jaoks. Teised on rasedad inimhingedest. Kolmandad on rasedad imedest, imetegudest ja tunnustähtedest. Ning jäägi hulgas on ka need, kes on rasedad Tema Ligiolust, eestpalvetest ning Püha Vaimu andidest.“

„See radikaalne jääk, keda ma nägin ja keda ma jätkuvalt näen, on rasedad täisajaga. Seal on asjad, mis ei lase neil sünnitada Jumala eesmärke. See jääk ei ole võimeline sünnitama. Sünnitusvalud ja tuhud, mis iseloomustavad naise sünnitusvalusid, on selle jäägi peal. Aga mitte keegi ei saanud sünnitada. Äkitselt ma märkasin, et vendade süüdistaja seisis seal ning ründas süüdistustega seda jääki. Selle süüdistaja tõttu olid Igatsused ja visioonid Isandalt otsekui hoitud vangistuses  Jumala poegade ja tütarde üsades.“

 Ettevalmistus Uuteks Algusteks

/Ken Malone nägemusest on võimalik lugeda inglise keeles:http://www.charismamag.com/blogs/prophetic-insight/21109-we-are-in-a-season-of-giving-birth /aga ma julgustan Sind panema end valmis sünnituse jaoks, mis toob uue alguse. 2015.aasta on uute alguste aasta. See tähendab, et nii mõnedki teist sünnitavad esile uusi asju. See omakorda võib tähendada ka seda, et nii mõnedki Teist tunnevad end ebamugavalt 2015.aastal. See tähendab, et Sa koged üleminekuid. See tähendab, et Sul tuleb sünnitama hakata. See tähendab ka seda, et Sul tuleb silmitsi seista vendade süüdistajaga ning Sul tuleb astuda vaimses sõjapidamises uutele tasemetele. Aga Sa võidad! See on seda väärt!

 

Millist rolli tuleb Sul mängida uutesse algustesse sünnitamises?

Ma tahan olla Sinuga hästi praktiline ning anda Sulle neli võtit, et Sa oleksid varustatud selle eeloleva perioodi tarvis:

 1.   Anna oma tahe Isandale üle .

See, mida Sa hakkad esile sünnitama, võib tunduda Sulle kas hirmutavana või siis mõni teine asi võib tunduda Sulle tähtsusetuna. See kõik võib tunduda Sulle ka liiga suurena. Me võime õppida selles olukorras Jeesuse ema Maarja käest. On aeg seista silmitsi oma hirmudega- hirm tundmatuse ees, hirm läbikukkumise ees, hirm hülgamise ja tõrjutuse ees, hirm ülemineku ja uute asjade ees. Kui ingel tuli Maarja juurde ja ütles talle, et ta sünnitab Jumala Poja, siis ta lõpptulemusena vastas:  „Ma olen Isanda ümmardaja, mulle sündigu Su sõna järele!“ (Luuka 1:38).

 

2. Ole valmis kohandama oma ajakava.

Kui Sa oled lapseootel, siis Sa valmistud tema sünniks. Naised, me muudame seda, mida me sööme, kuidas me magame, kuidas me sisustame oma aega. Kui me sisenesime aastasse, kus tulevad esile uued algused ja sünnitamised, siis me peame olema valmis muutma oma ajakava- meil tuleb rohkem aega veeta Sõnas, ülistuses ja palves. See omakorda võib tähendada seda, et loobuda tuleb mingitest teistest asjadest.

 "Sellepärast meiegi, et nii suur pilv tunnistajaid on meie ümber, pangem maha kõik koorem ja meid nii hõlpsasti takerdav patt ning jookskem kannatlikkusega meile määratud võidujooksu." He. 12:1

2.   Ole valmis muutma oma suunda.

Mul on olnud läbi aastate erinevaid unenägusid seoses beebidega. Ühes oma „beebi unenäos“ ma olin üheksandat kuud rase ja korraga oli beebi liigutamine peatunud. Beebi ei  põtkinud ega liigutanud ning ei näidanud mitte mingeid elumärke. Ma arvasin, et beebi on surnud ja sattusin paanikasse. Ja siis, korraga, ma sain õhutuse õrnalt muuta beebi asendit ja ma tegin hellalt muljumisliigutusi kätega. ( Hiljem ma avastasin, et selle kohta on olemas lausa spetsiaalne termin- Diaphragmatic Release) Ja siis ma korraga avastasin, et beebi liigutab taas. Ja ma teadsin, et kõik on hästi.

Mõnikord tundub, et asjad on surnud, aga Sul lihtsalt tuleb elus asendit muuta. Alati ei ole selleks palju vaja. Lihtsalt üks õrn liigutus õiges suunas võib põhjustada selle, et Jumal hingab selle asja üle ning siis Sa saad selle asja esile sünnitada ning hakata hoolitsema selle eest, mis Jumal on andnud Sulle teha. Aga Sul tuleb kuulda Jumala käest isiklikult, mis suunas Sinul tuleb muutus läbi viia. Jää Püha Vaimu ligidusse ja "Ja su kõrvad kuulevad sõna, mis su tagant ütleb, kui te kaldute paremale  või vasakule : „See on tee, käige seda!“(Jes. 30:21).

Kui Jumal annab Sulle midagi esile sünnitada, siis võib tulla aeg, kui Sul tuleb toimida Hesekieli sarnaselt ning rääkida surnuluudele. Võib tulla aeg, mil Sul tuleb Eelija eeskujul see surnust üles äratada. Võib tulla aeg, kus tuleb eemalduda Ismaelist. Keeldu igasugusest abordist ning muuda oma asendit (asetu ümber), et vastu võtta kõik see, mis Jumalal on kogu aeg olnud mõttes Sinu jaoks. Võib-olla oled Sa lihtsalt vales kohas või oled Sa valel ajal koos valede inimestega. Kuula, mis Jumal ütleb selle kohta.  

4. Tunnusta üleminekut ja muutust.

Üleminek ja muutus võib olla raske. See on aeg, mil inimesed võivad muutuda murelikeks  ja jõuetuteks. Ja kohe hetk enne seda, kui Sa sünnitad esile uue asja- hetk enne sisenemist uutesse asjadesse- võib olla kõige raskem aeg üleüldse.

Lähiajal ma kirjutan üleminekust ja muutuste ajast artikli, mis varustab Sind selleks, et liikuda uutesse algustesse.

Tõlkinud Jana Naudi 18.01.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar