teisipäev, 20. jaanuar 2015

RABI CURT LANDRY- „TOPELT PORTSJON 5775/2015.AASTAL"


 

 

 

 

Heebrea Sümbolid  "Ayin ja Hey"

Kui me sisenesime Heebrea kalendri järgi 5775.aastasse, siis ma vaatasin järgi, mida tähendavad Piibellikud heebrea sümbolid „75“ või „ayin hey“ Heebrea tähestikus on igal tähel oma numbriline tähendus, mis omakorda kannab endas piltlikku sümbolismi.

Ayin-70 on piltlikult sümbol kahest silmast, mis tähendavad siis võimet märgata ning valida ( teha otsus) hea ja kurja vahel. Ayin on vaikiv täht, mis omakorda tähendab, et nähes kahe silmaga, ta ei räägi, mis viitab sümbolile alandlikkusest. Seda võib tõlgendada ka kui tarkuse „allikat“ ja „silma“.

Hey- 5 on sümbol telgi avausest (uksest)ja käest. http://www.hebrew4christians.com/Grammar/Unit_One/Aleph-Bet/Hey/hey.html: Täht „hey“ kujuneb kahest tähest- „dalet“ ja „yod“ mis kokku moodustades võivad tähendada Jumala juurde naasmist Vaimu muutva väe läbi. Täht „dalet“ sümboliseerib murtust, ja „yod“ kätt. Nii et südame ukse avamine on pilt Jumala Vaimu elama asumisest Uskliku sees.

Mis puudutab Iisraeli, siis ma usun, et number 5 tähendab aastas 5775  Armu. Iisrael ja juudi rahvas jõuab ilmutuseni viiest haavast Ristil- mõlemad käed, mõlemad jalad ja läbi pistetud külg- leides seeläbi Messia, Yeshua.

 

 "Nad vaatavad Temale, kelle nad lläbi pistsid…." Johannese 19:37

 Shmita Aasta

5775.aasta on periood nii USA kui teiste rahvaste jaoks, et arvestada kokku hind, mida kujutab endast Jeesuse Kristuse Valitsejaks olemine. Hingamine/ puhkus Temas, mida Sa külvad sellel aastal,  saab tooma lõikuse Sinu mõtetesse ja tegudesse.

5775 on  Shmita aasta (seitsmes aasta, sabati aasta, puhkuse aasta, „aasta, mil lasta lahti“) ja jõudeoleku periood, mis valmistab ette seda, et Sa saaksid vastu võtta oma pärandust.

/tõlkija lisatud kommentaar: See aasta on Iisraelis põllumeeste jaoks aasta, kui lastakse maal puhata ning ei istutata ei puid ega külvata. Maal lastakse olla jõudeolekus, et järgmistel aastatel saaks maa peale puhkust mitmekordset vilja kanda, sellel on sümboolne tähendus, kuidas Jumal laseb ka meil vaimselt puhata ning jõudu koguda enne suurt viljasaaki /

"Ja Jehoova avab Sulle oma rikkaliku varaaida, taeva, andes Su maale vihma õigel ajal ja õnnistades kõiki su käte töid; ja Sina võid laenata paljudele rahvastele, aga Sa ise ei tarvitse laenata!"  5 Moosese 28:12

See Shmita aasta on Iisraeli ja ka teiste rahvaste jaoks puhkuse periood, kus lõpetada iseenese jõust püüdlemine ning et loobuda omaenese käsivarrele toetumisest. See on ettevalmistusperiood selleks, et 5776.aastal võtta vastu Juubeliaasta pärandus.

5776 on Juubeli aasta ning seitsmekümnes Juubeli aasta alates selles ajast, kui Joosua juhtis Iisraeli lapsed Tõotatud Maale! Number 70 räägib siin täielikust tsükli lõpetamisest ning  ühe arenguperioodi lõpule jõudmisest.  

 

See on tõeliselt vaimustav teadmine, ja mitte üldse juhuslik, et alates 2015.aasta jaanuarist on umbes 9 kuud selleks, et ette valmistada sünnitust, et esile tuleks meie elu kõige võimsam Juubeli aasta. See on väga oluline ja kriitiline aeg, et teha valikuid ja vaimseid otsuseid- nagu tuleb naisel olla raseduse ajal väga vastutustundlik ja tark, et teadlikult hoolitseda oma keha eest sellel kriitilisel ajal, kui uue lapse elu kujuneb emaüsas.

Ma usun, et Jumalal on meie jaoks varuks topelt portsjon võidmist, kõigi meie jaoks, kes me hüüame Isanda Nime, et sünniks kolmanda päeva ilmutus ja me hakkaks nägema nii, nagu Jumal näeb, et me hakkaks sügavuti mõistma, märkama, ning et meil oleks arm, kogu varustus ja võidmine, et kõike seda esile tuua.

"Arm, Arm!"

Mul oli suur eesõigus jaanuari alguses rääkida ühel konverentsil, mis kandis nime „ Alustame aastat Õigesti“. Minu Jumala käest saadud ülesandeks oli vabastada seal topelt portsjon.  Kui Püha Vaim liikus läbi minu sellel apostellikul kogunemisel, siis üsna pea sai mulle väga selgeks see asjaolu, et me oleme tõmmatud prohvetlikesse keeristesse paljude keeristormide keskel Jumalikus ajastuses ja ettemääratuses.

Esimene ilmutus, mis ma sain 5775.aastal Heebrea kalendri järgi, oli see, et Jumal näeb ja vabastab väga suure armu. Minust voogasid läbi Isa armastuse lained ning ma rääkisin välja: “Poeg, ma tahan nii väga, et Sa näeksid nii, nagu Mina näen, ja kogeksin armu, kui Mina annan armu.“

Ma mõistsin ka seda, et sellist kogust armu ja Isanda ilmutusi, mida Jumal igatseb vabastada Kristuse Ihus, on võimalik vastu võtta vaid juhul, kui me vaimselt oleme üleloomulikus Sabati hingamises/puhkuses. Kirjakohad kajasid minu vaimus selle kohta, et sellel Shmita aastal, Sabati (puhkuse/hingamise) aastal, on see Püha Vaimu töö, mitte väe ega võimu läbi, vaid Tõeliselt Jumala Vaimu läbi ja seda kõike jumalikus ajastuses- see tähendab Jumala poolt määratud ajal.

Kui ma sellel konverentsil vaatasin kantslis oma märkmetele, siis minu sõnumi pealkirjaks oli: „Topelt Portsjon 5775/2015“- need kaks 5-t hüppasid otsekui lehelt esile ning ma sain aru, et Gregoriuse ja Heebrea kalendrid numbriliselt deklareerivad: "Arm, Arm!"

"Pikk ootus teeb südame haigeks, aga täideläinud igatsus on elupuu!" Õpetussõnad 13:12

20.aastat olen ma nautinud Piibli numbriliste tähenduste õppimist ja õpetamist. Ma olen nii paljudel kordadel näinud, kuidas Jumala prohvetlikud impulsid on tulnud esile läbi Tema numbrite. Ja kui  täielikud pöörded ja muutused tulevad esile, siis olen ma märganud seda, et mitte ainult numbrilised tähendused ei joondu vastavalt, vaid et ka apostlid hakkavad liikuma samas suunas.

Apostellik esmavili, apostellik Iisrael, apostellikud ees minejad- rahvad ja paljude erinevate põlvkondade esindajad olid sellel konverentsil esindatud ning kõik nad tulid kokku ühel meelel „ayin hey“sõnumi katte all, deklareerides:"Isegi meie kalender hüüab valjult Arm, Arm, kui me siseneme 2015.aastasse ning Alustame Aastat Õigesti!“

 

Tõlkinud Jana Naudi 20.01.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar