esmaspäev, 2. veebruar 2015

Jennifer LeClaire “6 Prohvetlikku Ütlust Sinu Uue Alguse Tarvis”


 

 


 

Selle aasta alguses ma jagasin prohvetlikku sõnumit 2015.aasta kohta. Ma usun, et 2015.aasta on uute alguste aasta, mis tähendab sünnitamisi.

Ma usun, et järgmised kuus ütlust, koos Kirjakohtadega ja palvetega, aitavad Sul astuda sisse uutesse algustesse.

 

1. Otsusta Kindlameelselt Järgida Oma Igatsusi
Jumal ütleb: “Otsusta järgida igatsusi oma südames, sest Mina olen need igatsused pannud Sinu südamesse nendel aegadel, kui Sa oled veetnud aega Minu, Oma Isa, läheduses. Kui Sa jätkad Minu Kuningriigi ja Õigsuse otsimist, siis Mina juhin Sinu samme teerajal, mis muutub järjest valgemaks ning Mina viin Sind sinna, kuhu me mõlemad tahame jõuda.  Lahus Kristusest ei suuda Sa teha mitte midagi, aga Sa ei ole lahus Kristusest. Sa oled Kristuses ja Tema on Sinus. Kui Sa kindlameelselt otsustad ajada taga Tema kõrget kutsumist oma elu jaoks ning toetud Minule ja sõltud Minust, et Ma juhiks Sind, siis mitte miski ei suuda Sind peatada!”

KIRJAKOHAD: Laulud 37:4; Matteuse 6:33; Õpetussõnad 3:5

PALVE: “Ma tänan Sind, Jumal, Sinu ustavuse eest nendele igatsustele, mis Sina oled pannud minu südamesse. Anna mulle otsusekindel süda, mis ei pöördu kõrvale, ei paremale ega vasakule. Aita mul jääda fokuseerituks Sinu täiuslikule tahtele nii täna kui igal järgneval päeval.”

2. Vaata Ettepoole Oma  Ettemääratuse Suunas.

Jumal ütleb: “Ära vaata tagasi. Ma tunnen Sinu haavu. Ma tunnen Sinu haiget saamisi. Ma tean Sinu pettumusi. Ma nägin, kui Sind reedeti. Ma nägin Sinu pisaraid. Ma olin koos Sinuga kogu selle valu ajal. Ja Ma olen ka nüüd siin, et panna kõik õigeks. Mina korraldan kõik hästi ja Ma tegutsen, et kõik see- haavad, reetmised, pettumused- et see kõik hakkaks töötama Sinu kasuks, sest Sa armastad Mind ja Mina armastan Sind. Ma annan Sulle ilu tuha asemele. Aga Sinul tuleb jätta see tuhk rahule ja seljataha, et Mina saaksin sellest üles tõsta uuenenud elu koos nende asjadega, mida vaenlane on üritanud varastada, tappa ja hävitada. Tuleta meelde Loti naist. Ära vaata tagasi. Sinu ettemääratus on eespool. Sinu saatus ootab Sind ning Mina juhin Sind Sinu igatsuste täitumiste juurde.”

KIRJAKOHAD: Filiplastele 3:12-14; Jesaja 61:3; Roomlastele 8:28

PALVE: “Ma tänan Sind, Jumal, Sinu tervendava väe eest minu hinges. Anna mulle jõudu prressida edasi välja minevikust. Anna mulle jõudu pressida edasi minu kõrge kutsumise poole Kristuses Jeesuses. Näita mulle, kuidas vastu võtta see jumalik vahetus , et vastu võtta ilu tuha asemel. Ning ma annan kogu Au Sinu nimele selle kõige eest.”

3. Mitte Kunagi Ei Ole Hilja, Et Alustada Uuesti.

Jumal ütleb: “Ükskõik mis hävingut vaenlane on saanud tuua Sinu ellu, Sinul on alati võimalus alustada uuesti. Ma alustasin Noa elus uuesti peale Veeuputust. Ja Ma tegin inimesega lepingu, et ma ei ujuta enam kunagi maad veega üle. Mina olen teinud Sinuga lepingu läbi oma Poja. Nii et jää rahulikuks ja tea, et kui vaenlane tuleb otsekui üleujutus, siis Sinu Isa tõstab selle vastu oma standarti. Vaenlase üritab alati halba. Taevasel Isal on mõttes alati hea. Sa saad alustada uuesti läbi Minu armu. Kristuses pole kunagi liiga hilja, et alustada uuesti.”

KIRJAKOHAD: 1 Moosese 9:17; Jesaja 59:19; 1 Moosese 50:20

PALVE: “Ma tänan Sind, Jumal, Sinu lepingu eest minuga. Ma tänan Sind, et Sina kaitsed mind vaenlase riugaste eest. Ma tänan, et Kristuses Sa annad mulle uue alguse. Sinu võidmine aidaku mind välja tulla vanast ajajärgust ning siseneda sellesse, mis Sinul on minu jaoks planeeritud.”

4. Unusta Ära, Mis On Taga.

Jumal ütleb. “See on uus päev. Unusta ära, mis on seljataga ning pressi sisse sellesse, mis Jeesusel on Sinu jaoks. Ära lase oma mõistusel uidata ringi mõeldes inimestest ja asjadest, mis olid minevikus. Pole tähtsust, kas need olid head või halvad asjad. Kui Sa üritad liikuda edasi, samal ajal vaadates tagasi, siis sa komistad. Sa komistad frustratsiooni pärast, kas siis sellepärast, et asjad pole läinud nii nagu Sa lootsid, või siis Sinu tänased olukorrad ei ole jällegi nii ilusad nagu need olid minevikus. Ära vaata tagasi. Jää tähelepanelikult keskendunuks oma missioonile, Kristuses. Mina , Sinu Isa, kannan hoolt nii Sinu mineviku, oleviku kui ka tuleviku eest, kui Sa hoiad oma mõistuse Kristuses.”

KIRJAKOHAD: Filiplastele 3:13-14; Jesaja 43:19; Efestlastele 2:10

PALVE: “Püha Vaim, kui mu mõistus hakkab ringi uitama eemale Jumala tõest, siis palun räägi minu südames ja tuleta mulle meelde, et minevik on minevik ning et ees ootab helge tulevik. Palun anna mulle killuke sellest, mis ees ootab, et ma suudaksin pressida edasi oma kõrge kutsumise poole Kristuses Jeesuses.”

5. Valmistu Uue Perioodi Jaoks.

Jumal ütleb: “Ma olen Sulle andnud annid ja Ma ootan, et Sa kasutad neid. Sa oled paljudel kordadel imestanud, miks Sinu and pole Sulle ruumi teinud. Aga, armas laps, Sinul tuleb teha esimene samm ning Sinul tuleb teha oma elus ruumi Minu anni jaoks. Sul tuleb ära panna ja kõrvale heita kõik need asjad, mis Sind kõrvale juhivad Minu eesmärkidest Sinu elu jaoks. Ma tahan Sind viia sügavatesse vetesse. Valmista end ette just nüüd selleks uueks perioodiks, mil Minu annid saavad esile tulema Sinu kaudu Kristuse auks.”

KIRJAKOHAD: Õpetussõnad 18:16; 1 Korintlastele 13:11; Heebrealastele 12:1

PALVE: “Ma tahan austada Kristust nende andidega, mis Sa oled minule andnud. Ma alistun Sulle, Püha Vaim, et Sa saaksid mulle ilmutada Jumala teid. Aita mul ära pöörduda kõigest sellest,, mis juhib kõrvale minu tähelepanu Jumala armastusest, Ligiolust ja tahtest.  

6. Mina Annan Sulle Tarkust ja Strateegiaid Võiduks

Jumal ütleb: “Samal moel, nagu Ma olin Moosese, Joosua ja Taavetiga, varustades neid tarkusega ja ilmutustega ning vabastades neid vaenlaste käest, samal moel olen Ma ka Sinuga. Mina olen Kogu Vägi, et võita kõiki Sinu vaenlasi. Räägi oma vaenlastega Jeesuse nimel ning Mina kehtestan oma tahte Sinu vaenlaste vastu ning nad kukuvad ja saavad lüüa. Ma annan Sulle tarkust igas lahingus ning avaldan Sulle strateegiad, mis toovad Sulle võidu. Täpselt samal moel, nagu Ma olin Moosese, Joosua ja Taavetiga, olen Mina ka Sinuga.”

KIRJAKOHAD: Sakarja 4:6; Laulud 31:8-9; Laulud 24:8

PALVE: “Anna mulle palun ilmutus Sinu Ligiolust ning arusaamine sellest väest, mis on Jeesuse nimes, et ma võiksin seista kindlana- kartmatuna- iga vaenlase riuka vastu ning näha oma elus Sinu võitu. Ma tänan Sind selle autoriteedi ja õiguse eest kasutada Kristuse nime!”

 tõlkinud Jana Naudi 02.02.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar