teisipäev, 14. aprill 2015

Brian Simmons „On aeg oodata ootamatut.“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„On aeg olla valmis selleks, et Mina teen ootamatut. Mul on Sinu jaoks üllatused ja rõõmuküllased asjad, mida Sina ei suuda endale isegi ette kujutada. Minu Ligiolus kaob igasugune  eneseuhkus.“

„Kui vallandub Minu imet tegev vägi, siis Sa üllatud üle mõistuse kõigest sellest, mida Mina olen võimeline tegema Sinu heaks. Maa peal saab üsna varsti vallandatud kõigi aegade suurim Auhiilguse imede ja tunnustähtede vägi.“

„Sa näed, kuidas „õnn pöördub“, kuidas tulevad esile kohesed palve vastused ning kuidas inimsüdametes ja taevas tulevad esile usku venitavad imetööd. Mina põhjustan selle, et paljud, kes on mind neednud ja Mind unustanud, korraga kummarduvad ülistuses Minu jalgade ees, kui armastuse imed hakkavad läbi murdma.“

„ Mina vallutan mässumeelsete ja rändajate südamed. Tõrksad tulevad Minu juurde tagasi, kui Mina võtan katte ära siin maa peal Oma suursuguselt ilult. Miks Sa täidad oma südant negatiivsuse ja meeleheitega? Olgu Su lootus Minu peal ja oota Minult seda, et Mina teen ootamatut!“

„On aeg muutuda Minu teede ja Minu Vaimu töö osas paindlikumaks. Suudad Sa tuult kinni hoida oma kätega? See tähendab, et Sa pole võimeline ette nägema ega ennustama seda, mida Mina teen. Käi Minu Vaimus ning siis Sa pole kange ja paindumatu Minu teede suhtes. Ole valmis selleks, et Sinu süda paindub Minu Tões ja Minu Vaimus!“

„On aeg jätta maha oma loomulikud arutlused ja arvamused. Kas need mitte ei olnud inimeste traditsioonid ja arvamused, mis pimestasid inimeste silmi, et nad ei näinud Minu Poja Auhiilgust, kui Ta käis siin maa peal?“

„ Sa saad hämmelduma ja pead murdma selle suhtes, mida Mina teen tulevastel päevadel, aga Usalda Mind, kui Sa näed Minu väe kätt tegutsemas, sest mitte ükski inimene ei suuda teha selliseid vägitegusid, nagu Mina teen.“

„Ma juhin Sind uutesse paikadesse ja mööda uusi teeradu. Ära ole põikpäine ja õppust võtmatu nende asjade suhtes, mida Mina Sulle avan.  On aeg, et tõelised teadmised ja arusaamised sisenevad Sinu kõige sügavamasse olemusse. Kas Sa oled juba näinud kõike? Kas Sa juba tead kõike? Ole siis valmis õppima tundma Minu teid.“

„On aeg ülistada Mind hämmastusega ning Tões ja Vaimus. Ning Sa ei suuda  enam end mugavalt tunda, kui näed silmakirjalikkust ja teesklust. Mina teen uut ja ootan Sinult paindlikkust Minu teede ja Vaimu töö suhtes ning valmidust oodata ootamatusi.“

 
 
tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.04.2015

 


 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar