teisipäev, 28. aprill 2015

Brian Simmons: „ Taevas avanemas nii Sinu kui Su kodu kohal“


 

 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen avanud Taevad Sinu südame ja Sinu kodu kohal. Sul on sissepääs Minu Auhiilgusesse, kui Sa tuled Minu ette õrna südamega. Sa oled nii paljudel kordadel juba tulnud, aga tule veel! Ma olen kuulnud Sinu hüüdeid ja näinud Sinu püüdlusi Mind tundma õppida ning näha Minu Auhiilgust Sinu olukordade keskel.“

„Ma olen avanud Taeva Sinu kodu kohal, et Mu Auhiilgus võiks langeda nii Sinu kui Su armsamate peale. Usalda Mind nii oma perekonna  kui ka kõigi oma vajaduste osas. Kas Mina olen kunagi läbi kukkunud selles, mis puudutab varustamist? Usalda Mind nüüd uuesti ja vaata, kuidas imed vallanduvad.“

„Need, kes Mind tõesti armastavad, usaldavad Mind. Need, kes on uskunud Minu ülestõusmisväge, teavad, et Mina olen rohkem kui küllaldane ning Alati Ustav. Puhka Minu armastuse tugevuses, mis Mul on Sinu tänase päeva jaoks ning Sa näed üha rohkemal määral Minu läbimurdeid. Minu jaoks on see suur rõõm, kui Ma saan avada ja rajada Sulle teed, sest Ma armastan Sind väga ning Ma päästan Sind alati, kui Sa hüüad Minu poole.“

„Nii, nagu Ma õpetasin Taavetit võitma igat lahingut, nii Ma tegutsen ka Sinu elus ja annan Sulle võtmed võitudeks, mis lukustavad lahti kõik Sinu läbimurded. Aga tule palun Minu ette usus ning siis Sa näed kõike seda, mis Mina hoian oma käes just Sinu tarvis- triumfid ja läbimurded, mida mitte keegi teine ei suuda Sulle anda! Kas seal on midagi võimatut, kui Mina tulen ja võitlen Sinu eest?“

„ Kõigi Minu Armastajate jaoks, kes Mind usaldavad, on käes väe ja tugevuse aeg. Paljud tulevad ja ütlevad Sulle, et Sa jätaksid pooleli, oleksid nõus kaotusega ning kõnniksid minema. Aga Mina sosistan otse Sinu vaimu: „Tule Mulle lähemale!“

„Päevad, mis on täis Taevast siin maa peal, saavad nüüd avalikuks. Minu Väljavalamine ja Säramine saavad nähtavaks nii taevastes kui maa peal. Mitte kunagi ära karda inimeste raporteid ja kokkuvõtteid, sest Mina olen Suurte ümberpöörete Jumal, ja Mina  tõotan, et suurte muutuste aeg kulmineerub paljude imede ja tunnustähtede ajastuga!“

„Kui Siis Taevas avaneb Sinu kodu kohal, usalda Mind kõiges, mida Sa oled palunud. Pole olemas mitte ühtegi inimest, keda Mina ei suudaks puudutada ja pöörata ning täielikult muuta, kui Sina palvetad Minu poole. Pane tähele, nii mõnigi müsteerium hakkab juba lahti rulluma mõne järgneva päeva jooksul, kui Sa jätkad elamist lähedaselt koos Minuga.“

„Just praegusel ajal olen Ma välja läkitanud ingleid, kes puhuvad trompetit, et kuulutada Minu Ilmsiks Saamist. Kuula tähelepanelikult nende häält, kes kostuvad justkui trompetid, kes koguvad Jumala rahvast Jumala pühamusse, ning kes räägivad sõnu, mis on pärit Ülalt. Sest käes on päevad, mil Mina valan Taeva välja maa peale ning raputan kõike seda, mida on vaja raputada, et Sa saaksid tulla Minu ette  puhtaima usuga.“

Jakoobuse 4: 6-8 The Passion Translation

Ta on jätkuvalt meie üle valamas üha rohkem ja rohkem armu! Sest on kirjutatud: „Jumal paneb Teile vastu, kui Te olete uhked, aga Ta valab järjepanu oma armu nende üle, kes on alandlikud.“ Nii et alistuge Jumalale. Võtke kindel seisukoht saatana vastu ning seiske talle vastu, siis ta pöördub ja jookseb minema Teie juurest. Tulge Jumalale oma südames järjest lähemale ja lähemale, ning siis tuleb Tema veelgi lähemale Teile.
 
tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 28.04.2015

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar