esmaspäev, 20. aprill 2015

Brian Simmons „Taevas ootab Sinu kiitust“


  


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Anna mulle oma süda. Otsi Mind suurema kirglikkusega ja Sa leiad Minu teed ja Mina avaldan Sulle oma saladused.“

„Aeg on käes selleks, et Su südant võiks täita kiituse kõige kõrgemad vormid, sest päevad, mil „taevas on maa peal“ on õige pea kätte jõudmas. Ma tahan täna kuulda Sinu häält. Ma tahan, et Sinu ülistus tõuseb Minu ette!“

„Paljud hoiavad oma südant Minu ees tagasi. Nad on keeldunud avamast oma hinge selleks, et Minu Ligiolu võiks üleujutusena täita neid. Ma olen Sind valmistanud selleks, et Sa viiksid Minu kiituse maailma äärteni. Kui Ma Sind lõin, siis oli Minu südames juba see, et Sa hakkad kandma endas Taeva kiitust.“

„See tume pilv, mida Sa näed horisondil, on märk Minu tulemisest. Paljud osutavad sellele pilvele ja kardavad. Sina osutad sellele pilvele ja hakkad Mind kiitma, sest Sa tead, et Mina tulen, et tuua rõõmu, õnnistusi ja õigsust. Minu Kuningriik laieneb ja kasvab, kui Minu pojad ja tütred kiidavad Mind.“

„Taevas ootab seda, et kogu maa saab täis kiituse kaja. Isegi Minu inglite suurimaks naudinguks on laulda Mulle kiitust. Sa leiad tõelise elu ja oma õige indentiteedi, kui Sinu kiituse kaja ühineb ingellike helidega. Ära mitte kunagi luba kurjal piirata seda Auhiilgust, mis on Sinu sees. Ma olen Sind loonud kiituse jaoks. Las Ma kuulen Sind ja näen Sinu säravat palet, kui Sa otsid Mind. Mõned lahingud on võimalik võita vaid siis, kui Sinu seest tulevad esile kiituse helid.“

„Kas Ma mitte ei käskinud Joosual, oma sulasel, tõsta kiitusehääl Minu poole? Kas Ma mitte ei pillutanud Iisraeli rahva vaenlasi segaduses laiali, kui Minu rahvas laulis Minu headusest ja Auhiilgusest? Vaadake Taeva poole ja kinnitage oma pilk Minu peale ning Teie seest tõuseb kiitus, mis harmoneerub inglite väehulkade helidega.“

„Nendel päevadel Ma valan Oma Vaimu nende peale, kes on väsinud. Paljud, kes on nõrgad ja kurnatud, tõusevad Minu Vaimu tuules ning lendlevad (nagu kotkad) Minu kiituses. Kui Te toote mulle rõõmsameelse kiituse, siis Mina toon Teile Jumaliku Tugevuse, sest Rõõm Isanda on Tugevus.“

Sisene kiitusega ja leia Mind ning see on kõik, mida Sa vajad. Ja Mina avaldan Sulle saladusi, mida Ma olen hoidnud nende jaoks, kes naudivad Mind ning suhtuvad Minusse aukartusega.

Laul 148: 1-2 The Passion Translation

Halleluuja! Kiitus Jumalale!

Las kogu Taevalaotus täitub kiitusega

Ja kõrgem taevas olgu täis Auhiilguse hõiskeid.

Astuge esile, kiitke Teda,

Kõik Tema saadikud!

Kiitke Teda veel enam,

Kõik Taeva kodakondsed!

 
 
tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 20.04.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar