teisipäev, 14. aprill 2015

Lana Vawser- Hoiatus! Kui Sa teed koostööd võistluse vaimuga, siis see toob viivituse ja ajab luhta Sinule määratud ülesande!


 

 

Praegusel rohkenemise, ülenduse ja soosingu ajal ma märkasin korraga, et „võistluse“ vaim on tulnud Kristuse Ihu vastu. Vaenlane on otsimas viise, kuidas leida „teed“ usklike südamesse, et tuua lahkmeelt ning panna meid omavahel võistlema, mis aga toob viivituse ning ajab luhta Jumala rahva ees seisva ülesande.  

Me oleme praegu väga suure laienemise ajajärgus, ning paljud liiguvad läbi väga suure keeristormi ja raputamise, sest Isand puhastab ja vormib Oma rahvast, et neid saaks viia edasi nende saatuses.

SAATUSE VÄRAVAD (UKSED)

Ma nägin paljusid Jumala rahva hulgast seismas uste ees, millel oli silt „SAATUSE UKS“. Kui nad lähenesid nendele ustele ning nad olid just jõudmas nii lähedale, et uks oleks läinud suure hooga PÄRANI LAHTI ning nad oleks astunud otse „määratud“ aja“ sisse, siis korraga ma nägin TOHUTUT tuulepuhangut, mis hakkas ulguma ning selles tuules ma kuulsin süüdistaja häält.

„Sa pole piisavalt võimas, nagu see inimene.“

„Sa pole piisavalt andekas, nagu see inimene.“

„Sind pole ülendatud nii kiiresti, nagu seda inimest.“

„Sul pole nii suurt soosingut, nagu sellel inimesel.“

„Sul ei ole nii palju võimalusi, nagu sellel inimesel.“

„Sa pole Temaga nii lähedane, nagu see inimene.“

„Sa ei kuule Jumalat nii selgelt, nagu see inimene.“

„Sinu teenistus ei ole nii suur, nagu nende oma.“

„ Sa pole nii edukas ja mõjuvõimas, nagu nemad.“

See tuulepuhang kogus üha jõudu juurde ning süüdistaja hääl muutus üha valjemaks.

Ma nägin paljusid Jumala rahva hulgast, kes hakkasid vaatama enda ümber teiste inimeste peale. Ja Kristuse Ihusse hiilis sisse ning hakkas juuri ajama võrdlemise, võistlemise ja enese jõust pingutamise-saavutamise- püüdlemise meelsus.

Ma nägin paljusid Jumala rahva hulgast, kes olid suures stressis, julgusetuses, masenduses ning saavutusele orienteeritud meelsus ajas juuri.

Ja ma nägin Isandat, kes tuli ja seisis igaühe juures, ükshaaval jõudis Ta kõigi juurde. Süüdistaja tuulekeeris ulgus nende ümber ja ma arvasin, et koheselt Isand peatab selle tuulekeerise koos valeliku süüdistaja häälega. Aga Ta ei teinud seda.

Ta käis iga üksiku Jumala lapse juures. Ma nägin, kuidas nad nutsid ning üritasid „end tõestada“ ning üritasid tõestada ka oma võimeid ja kutsumist. Jeesus pani Oma käe nende põse vastu ning kindla ja autoriteetse häälega, aga väga ilusa ja julgustava armastusega, ütles: „VAATA MINU PEALE! VAATA MINU PEALE! VAATA MINU PEALE! SA OLED MINU OMA! SA OLED MINU OMA! USALDA MIND!“

Ma nägin, kuidas Jumala armastus, lohutus ja julgustus hakkasid Jumala rahvast kinnitama ja rahustama.

Selle intensiivse tuulekeerise keskel seisis Jeesus koos igaühega nende hulgast ning jätkas rääkimist…

„Ära vaata paremale ega vasakule. Vaata Minu peale! Kui Sa vaatad Minu peale, siis Sa leiad Minus oma turvalisuse ja kindlameelsuse. Sa seisad oma saatuse uksel ja vaenlane näeb tohutult vaeva, et Sind juhatada võistlemise, võrdlemise ja saavutamise-püüdlemise teele. Kui Sa lähed vaenlasega kaasa, siis see toob viivituse. Sa tead, mis Sul tuleb teha. Pressi Minusse ja Peida end Minusse.“

Ja siis ma nägin Jumala rahva hulgas neid, kes olid langenud võrdlemise ja võistlemise vaimu meelsusesse, ning nad parandasid meelt sellest Isanda ees ning Isand embas neid. Ma nägin neid inimesi lähedaselt toetumas Temale ning ma nägin, et nende südamed olid sügavalt ühendatud Isanda omaga. Ma nägin, kuidas selle südameühenduse kaudu hakkasid Isanda südamest voolama visioonid, igatsused, tõe sõnad ja lootus otse Tema rahva südametesse. Toimusid tohutud elulised ülekanded. Jumal vabastas läbi ilmutuste nende südametes Elu  ning see omakorda põhjustas selle, et inimesed tulid ja andsid oma elud üle, et tunda Teda ning et teha Teda kuulsaks.

Ning siis need inimesed tõusid, et tõsta üles oma mõõgad (tuulekeeris oli põhjustanud selle, et nad olid lasknud mõõkadel käest kukkuda) ning seejärel  nad hakkasid mõõkadega vibutama sellise kindlameelsuse ja tugevusega, sest nad korraga teadsid, kes nad on ja kellele nad kuuluvad.

Võistlemise, võrdlemise ja saavutamise-püüdlemise meelsuse ronitaim sai puruks rebitud ning inimesed liikusid vabalt edasi oma uude aega. Saatuse uks läks PÄRANI LAHTI ning nad liikusid millessegi uude, mis ei olnud täpselt selline, nagu nad arvasid ja ootasid, aga see oli palju aulisem!!!

Paljud on kogenud seda, et atmosfääris on võistlemise, võrdlemise ja saavutamise-püüdlemise meelsus. Vaenlane on näinud tohutut vaeva, et takistada paljusid Jumala rahva hulgast, et neid takistada sisse astumast saatuse uksest.

Isegi siis, kui tohutul hulgal ja väga intensiivselt keerleb vaenlase süüdistusi Sinu ümber ning võistlemise, võrlemise vaim karjub Sulle näkku, siis Sina TEAD, mis Sul tuleb teha. Pressi sisse üksnes Temasse, toetu täielikult Temale ning siis Sa oled kindlalt ja turvaliselt Tema käte vahele peidetud. Kõik see jama ei puuduta Sind siis ning Sa võid liikuda edasi väes ja takistusteta.

Ja need, kes on tundnud, et võrdlemise, võistlemise ja saavutamise-püüdlemise meelsus on saanud sisse hiilida Sinu südamesse, ÄRA LASE hukkamõistul võtta võimust Sinu üle, sest see ei ole Jumalast. Mine Isanda ette meeleparanduses, sest Tema ootab avatud kätega, et emmata Sind ning teha Sind tugevaks, et Sa võiksid liikuda edasi vabana sellest jamast.

Vaenlane otsib pidevalt võimalusi, et tuua viivitusi, aga kui Sina jääd Jumala ligi, siis Sa sisened UUDE PÄEVA.

Saatuse uks ootab! Tõsta oma mõõk! Sa tead, mis Sul tuleb teha!
 
tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.04.2015

 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar