laupäev, 11. aprill 2015

Brian Simmons „Jumal taastab Sind“


 



Ma kuulen Jumalat sositamas…

„Mina taastan Sind. Ära karda järgneda Mulle teadmatusse, sest Mina olen see, kes Sind juhib ja taastab Sinu elu.“

„Ma olen Sinu sisse pannud oma Aulise aarde ja Ma hoolin Sinust. See aasta on taastuse aasta Sinu elus. See aasta lõpeb nii, et Sa oled taastatud Minu armastuses, tugevaks tehtud Minu armus ning ümbritsetud rõõmulauluga. Ja inglidki saavad osa Sinu rõõmust, sest nad on Sinu jaoks, Mu laps, nad käivad Sinuga koos, et Sind kaitsta ning valmistada Sulle teed.“

 „Ma taastan Sind. Ära eales limiteeri Mind. Ma taastan Sinu perekonna ja need, keda Sa armastad, näevad Mind Sinu elus ja saavad aru, et Mina olen olnud see Ainus, kes on andnud Sulle tagasi selle, mis on olnud kaotatud. Ära kahtle Minu armus, sest sellest on küll nii Sinu kui ka Sinu perekonna jaoks.“

„Ma kordan, Mina taastan Sind ja varustan Sind viisidel, mis ilmutavad Minu armastavat südant. Minu arm toob Su ellu kingitusi ja üllatusi ning Mina varustan Sind kõigega, mida Sa vajad.  Sinu vajaduste täitmiseks on alati olemas varustus, ja Oma armus Ma ilmutan Sulle, kust Mind leida, sest see on küllusliku varustuse periood iga Sinu vajaduse tarvis.“

„Ma taastan Sinu mõistuse ja Sinu südame, kui Sa tuled Minu ette. Kõverad asjad saavad tehtud sirgeks Sinu sees. Sest kõike, mida Ma teen Sinu elus, Ma teen lähtuvalt Sinu südamest, tervendades Sinu vaimu ning rahustades Sinu hinge. Tule ja leia Minu süda ning Mina taastan sel moel Sinu südame.“

„Suurem kirglikkus tõuseb, kui Sa naudid Minu Sõna ja jood Minu Vaimust. Nälg, mis Mina Sulle annan, toob Sind sügavamale Minu armu ja armastuse sisse, mis Mul Sinu jaoks on.“

„Ma taastan Sind ja Sinu igatsusi. Need igatsused Sinu sees lõpuleviimise järgi, et puudutada teiste inimeste elusid, Mina täidan need. Minu antud tõotused on Minu täita.  Kui Ma räägin sügaval Sinu sees ja sosistan Sulle keset ööd, et Mina valvan üle iga Oma Sõna, mis Mina olen Sulle rääkinud ning kõik need asjad täituvad.“

Tänasel päeval algab uus ajaperiood, mil igatsused täituvad. Sa naerad suurest rõõmust, kui Sinu tõotuse poeg- Iisak-sünnib. Siis Sa näed, et Minu teed on olnud täiuslikud.“

 


Tõlkinud Jana Naudi 11.04.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar