laupäev, 30. mai 2015

Brian Simmons: Jumal ütleb: „Minu Armastus On Kustumatu!“


Ma kuulen Jumalat sosistamas…


Kas Ma pole mitte Sulle tõotanud, et mitte miski ei suuda Sind eraldada Minu Armastusest? Taevas rullitakse kokku, mäed rapuvad ja langevad merre, aga Minu Armastust ei ole võimalik kõigutada, see on muutumatu. Ma olen hoidnud Sind kui Oma varandust ja Ma igatsen pidevalt Sinu järgi, nagu ka Sina oled hakanud igatsema Minu järgi. Tulekuumus on Minu sees, kõike neelav Armastuse Tuli, mida pole võimalik kustutada. See kirglikkus, millega Ma tegutsen Sinu elus, et Sa oleksid täielikult Minu oma, seda kirglikkust ei ole võimalik kuidagi vähendada ega kustutada. Igal hetkel, mil Mina kannan Sind, ei ole Sul vaja väriseda ega kartes otsida Mind pimeduse keskel, sest meie Sinuga oleme ÜKS.


Kui Sa oled keset raskuse ööd, siis Ma kutsun Sind puhkama Minu Armastuses. Ära mitte kunagi tõlgenda Minu Armastust olukordade alusel, vaid näe alati Minu Armastuse sügavust Minu Poja ohvri suuruses. Ma tõstsin Kolgatal Oma Poja Taeva ja maa vahele tunnustäheks Sinule, et Sa mõistaksid, et Minu Armastus on lõppematu ning et Mina andsin Oma Kõige Kallima selleks, et Mul võiksid olla Sina. Mitte miski ei suuda Sind eraldada Minu Armastusest. Mitte mingi valu ega surve, lein ega pettumus. Mitte miski pole Minu Armastusest võimsam.


Ma olen Sulle tõotanud, et Ma olen Sinu jaoks alati olemas, et Sind trööstida ja julgustada. Kas Minu Ligiolust ei piisa Sulle? Minu Ligiolu Auhiilgus katab Sind tegelikult iga päev, isegi siis, kui Sina ei tunne seda ära. Kui Sa oled janune, siis Mina annan Sulle Elavat Vett, kui Sa oled näljane ja igatsed rohkema järele, siis Mina annan Sulle Eluleiba ning Minu rahulolu toovat Rahu. Kui Sa tõstad oma palge, et vaadata ilma häbita Minu peale, siis Minu Armastuse Päikesepaiste puhastab Sind ning annab Sulle tugevust. Minu Armastuse salajased viisid on kandnud Sind läbi elu, nii et ära lase pettumusel eales elada oma mõtetes. Sest Mina olen Sinu Jumal, Kõikvõimas Armastaja, kes eales ei pöördu ära Sinu nõrgast südamest. Ma saan alati üles õhutatud Sind täiustama, kui Ma näen Sinu nõtrust. Mina kiitlen Sinu kasvamisest, sest Minu Arm, mis on valatud Sinu üle jätkuvalt, on see, mis viib Sind edasi suurema Valguse ja Suurema Auhiilguse sisse. Usalda Mind ja vaata, kuidas Mina tegutsen ja demonstreerin Oma Armastuse sügavusi.


Filiplastele 3: 20 The Passion Translation


Kinnitage oma kirglik andumus Taevasesse sfääri, kui me vaatame väga tähelepanelikult ainiti Oma Elu Andja, Isanda Jeesuse Kristuse peale.






Tõlkinud Jana Naudi 30.05.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar