reede, 15. mai 2015

Brian Simmons „Sa Pole Enam Kuivav Oja!“


 

 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Tänasest alates saab Sinust vett pulbitsev allikas ning Sa pole enam eales kokku kuivav oja. Minu elu Sinus saab mõjutama igat inimest, keda Sa kohtad ning igat raskust, millega Sa oled silmitsi. Salajane väe jõgi voolab läbi Sinu ja toob õnnistusi paljudele, sest Sa pole enam katkiste keeltega muusikainstrument, võimetu tegema Kuningale muusikat- Ma olen Sind tervendanud ning taas kostub Sinu poolt esile toodud muusika! Enam ei ole Su elus vaikuse päevi, kus Sa ei laula oma Jumalale. Kui Sinu huulilt voolab kiitus Minu poole, siis Minu õnnistused voolavad nii Sinusse kui ka läbi Sinu teistesse. Sinust saab otsekui kosk, mis jõulise vooluga toob värskendust tervele maale. Kui Sina annad Mulle kiituse, siis Mina annan Sulle tugevuse. Tule ja Joo Elavast Allikast, sest isegi ühest peotäiest saab terve jõgi Sinu sees. Täna avan Ma Sinu sees õnnistuste ojad, mis eales enam ei kuiva kokku.“

Jesaja 58:11 The Passion Translation

„Isand alati näitab Sulle, kuhu minna ja mida teha, täites Sind värskendusega, kui Sa tunned kuivust ja oled raskes kohas.  Sinu sisemises olemuses Jumal jätkuvalt taastab Sinu tugevust. Sa õitsed nagu hästi kastetud aed ning oled pidevalt voolava usaldusväärse õnnistuste oja sarnane.“

Tõlkinud Jana Naudi 15.05.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar