esmaspäev, 1. juuni 2015

Brian Simmons „Kiitus vallandab läbimurded“




Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sinu kiitus süütab tule. Läbi Sinu kiituse sisenen Mina Sinu raskuste keskele ja pööran need ümber.  Kui Sa tõstad kõrgeks Mind läbi kiituse ja hakkad tunnustama Minu trooni, siis Ma toon Oma autoriteedi Sinu olukordade keskele.“

„Kiituse dünaamiline vägi vabastab Minu väe avastamise. Ära lase mitte millegil takistada oma tänulikkust ja Minule kiituse andmist. Ära mitte kunagi oota kiituse andmisega selle hetkeni, kuni Sa hakkad ennast paremini  ja „turvalisemalt“ tundma. Käes on õige aeg selleks, et kiitus võiks Sinust välja purskuda ning siis vaata ja näe, kuidas Mina astun esile ja toon läbimurded.“

„Pole olemas vajadust, mida Mina ei suudaks täita; pole olemas probleemi, mida Mina ei suudaks lahendada; pole olemas ühtki suhet, mida Mina ei suudaks tervendada- kui Sina kiidad Mind.  Lase kiituse ülirohkel rõõmul (ekstaatilisel rõõmul) tõsta Sind kõrgemale, kuni Sa hakkad asju nägema täie selgusega.“

„Sinu ees avanevad uksed. Palve ja kiitus on Minu suurimad relvad ning seeläbi on võimalik võita iga lahing. Võit, mida Sa vajad, saab alguse hetkel, mil Sa hakkad Mind kiitma. Jeeriko müüride juures esile tulnud hüüd oli kiituse hüüd. Minu elevust tekitab Ligiolu kasvab Sinu üle sel hetkel, kui Sa hüüad kiituse ja võidu hüüdu oma müüri juures. Tõeline usk kiidab alati Mind enne, kui on võimalik oma silmadega näha seda triumfi, mida Mina olen toomas Sinu vaenlaste silme ees. Täna on päev selleks, et süüdata Taevase kiituse leegid valguseks oma hinges  ja Mina valan välja Oma väe kõigile tunnustäheks!“

Laul 8: 3 The Passion Translation

Lapsemeelne (child-like) ülistus paneb vaikima nende hullumeelsuse, kes julgevad tulla Sinu vastu.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 01.06.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar