teisipäev, 28. juuli 2015

Brian Simmons „Jumala Tõotused Sinu Elu Üle!



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma igatsen olla Sinu jaoks rohkem reaalne kui elu ise. Minu tõotused on rohkemal määral ustavad ja tõesed, kui Sa eales oled suutnud seda ette kujutada. Minu Sõnade vägi on Sind hoidnud läbi kogu Sinu elu ning Minu Sõnad hoiavad Sind ka Minu südame lähedal. Isegi praegu lööb Sinu süda Minu tõotuse tõttu Sinu elu kohta alates sellest, kui Sind eostati ning seal olid Minu Sõnad: „Sa saad ELAMA!“

„Ma kutsun Sind käima Minu Sõna vee peal, usaldama Minu tõotusi rohkem kui nägemisvõimet või inimlikke oskusi. Minu Sõna on Sinu tugevus ja Ma pole mitte kunagi läbi kukkunud  oma tõotuste täitmisel, mis Ma Sulle olen andnud. Minu Sõna on palju käegakatsutavam ja reaalsem, kui ükskõik mis muu asi, mida Sa näed, sest kõik, mida Sa näed, on loodud läbi Minu Sõna. Kõik asjad universumis, maa peal ja Sinu sees on koos hoitud Minu Sõnade Väe kaudu. Ma kutsun Sind elama usu läbi Minu Sõnasse. Lase kõigil takistustel ära haihtuda.“

„Usu kõike seda, mis Ma Sulle olen rääkinud Sinu perekonna kohta. Mina viin lõpule selle ilusa töö, mis Ma olen alustanud. Usalda Mind ning puhka nendes Minu Tõotustes, mis Ma olen andnud Sulle nii Sinu kui Sinu kallite kohta. Usu kõike seda, mis Ma olen Sulle tõotanud seoses Sinu finantsidega. Kas Ma pole mitte Kogu Külluse Jumal? Kas Ma mitte ei hoolitse lindude ja väljaloomade eest ning kõigi Oma poegade ja tütarde eest? Sest Sina oled Minu loodu hulgast kõige väärtuslikum ja hinnalisem osa. Püha vere voolamine Ristipuul osutab Minu armastusele Sinu vastu. Kui Ma olen Sinu lunastamiseks andnud Oma Poja vere, siis kas Ma mitte ei anna Sulle ka kõike muud, mida Sa vajad Minuga elamiseks?“

„Räägi Minu tõotusi oma elu üle. Loe Sõnu, mis Ma olen tõotanud Oma Pühas Raamatus ja too nad reaalsusesse usu läbi. Võta kinni Minu Sõnadest, sest need on käegakatsutavamad ning usalda Mind - Ma ei vea Sind alt, sest Ma olen Sinu Isa ja Sinu Võimas Karjane. Räägi Minu tõotusi üle oma perekonna ning üle iga oma vajaduse, mis Sul täna on ning Sa näed Oma Jumala päästet! Usu ka siis, kui Sa näed täpselt vastupidist, sest siis Sa demonstreerid tõelise usu väge. Ma annan tasu igaühele, kes tuleb Minu juurde usus. Minu tasu on see, et Minu tõotused täituvad ning Minu Ligiolu täidab Sinu elu. Tõuse tänasel päeval uue usu tuulega ning Sa ei pea pettuma. Tee neid samme, mida Ma kutsun Sind tegema. Usus hoia kinni Minu tõotustest ning imed voolavad Sinusse. Usk on see võit, mida Sa vajad. Minu tõotused on võidu seemned. Saa läbimurre usus ning Sa näed oma silmadega, kuidas Taeva Kuningriik rullub lahti Sinu silme ees.“

Heebrealastele 3: 12-14 The Passion Translation

Iga päev otsige läbi oma südamed, mu vennad ja õed, ja tehke kindlaks, et mitte kellelgi Teie seast ei oleks õelust ega uskmatust Teie sees. Sest õelus ja uskmatus juhivad Teid õigelt teelt kõrvale ning teevad Teid vastutustundetuks Elava Jumala ees! Käes on aeg, et julgustada üksteist mitte kunagi olema kangekaelne või paadunud patu pettuses. Sest me oleme kokku liidetud Messiaga ning me jätkame liikumist raudkindlalt selles veendunud kindlameelsuses algusest lõpuni. 

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 28.07.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar