kolmapäev, 29. juuli 2015

Brian Simmons „Sinu kiitus ja ülistus.“




Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Inglid kuulavad Sinu laule. Sinu kiituslaulud äratavad üles inglite ülistuse. Sinu ülistuslaulude tõttu kostuvad Minu kõrvu hüüded „püha, püha, püha.“ Anna Mulle oma vaimu kõige sügavam paik ning Mina annan Sulle Oma Armastuse kõige sügavama paiga. Tule Minu heameele ja naudingute ruumi ning las Ma kuulen Sinu häält, sest Sinu hääl on magus ning Su pale on armas, kui Sa ülistad Mind. Minu inglid tulevad Teie kogunemistele Minu Aulise Ligioluga, sest Teie armastuslaulud tõmbavad neid ligi. Laula kogu oma südamest, laula armastuslaule ning inglid ühinevad Sinuga ülistuses ja kummarduses ja imetluses.“

Võta Minult vastu. Joo Minust ning lase Mind sisse. Ära mitte kunagi ütle: „Mul on juba piisavalt“, sest Minul, Jumalal, on Sulle anda rohkemat. Nagu pokaal mahutab veini, nii võta Sina vastu Minu armastust, kui Ma valan seda Sinu hinge. Tervenemine, mille järgi Sa igatsed, ei tule ilma ülistuseta, mida Mina igatsen.“

„Lendle Minu Auhiilguses ülistuse tiibadel. Alista täielikult oma vaim Minule nagu  purjepaat alistub täielikult tuulele. Lase usul uuesti üles virgutada oma kiindumus Minu vastu. Sest kas Ma pole mitte öelnud, et paljude armastus jaheneb? Ela tulises kirglikkuses Minu suhtes ning Sa avastad Minu plaanid Sinu elu jaoks. Raputa oma hingelt ära passiivsus ja „leige“ usk, sest Mina olen Kustumatu Tule Jumal.“

„Äratatud südamete ärkamine tuleb esile läbi kiituse. Üks salajane vägi vabastatakse, kui Te toote Minule oma kõige kõrgema kiituse. See vägi, mis sulges lõvide suu, oli kiituse vägi, mis tuli esile läbi Minu sulase Taanieli usku täis huulte. Te näete väga palju läbimurdeid ja paljude vaenlaste suu saab suletud läbi selle, et Te annate Mulle oma puhta ja püha kiituse. Inglid ootavad seda, et kuulda Teie ühist kiitust. Pane toimima Taevane vägi läbi selle, et Sinu suult tõuseb kõrge kiitus. On ohvrid, mida Ma igatsen. Rohkem kui raha, aega või talente….Ma igatsen Sinu kiitust. Sest Sinu kiituses laskub Auhiilgus.“

Laul 149 Võidukas Kiitus (The Passion Translation)
Halleluuja! Kiitus Jumalale!
Käes on aeg, et laulda Jumalale täiesti uus laul,
Nii, et kogu Tema püha rahvas kuuleb seda, kui imeline Ta on!
Et Iisrael vaimustunult hüüaks rõõmuga Tema pärast,
Ja et Siioni pojad valaksid välja oma rõõmsameelse kiituse Oma Kuningale!
Murra esile tantsides!
Tee muusikat ja laula Jumalale kiitust trummide rütmide saatel!
Sest Jumal naudib Oma ustavaid armastajaid.
Ta ehib alandliku Oma iluga
Ning Ta armastab anda neile võitu.
Tema jumalakartlikud armastajad võidutsevad Jumala Auhiilguses,
Ning nende kiitus tõuseb isegi siis, kui teised magavad.
Jumala kõrge ja püha kiitus tõuseb nende suult,
Sest nende kiituse hõisked ja hüüded on nende sõjarelvad!
Sest need võitluse relvad toovad kättemaksu
Igale vastuseisvale jõule ning takistavale väele,
Aheldades kuningaid kettidega ning valitsejaid raudahelatega!
Kiitust täis sõdalased panevad kehtima kohtumõistmise kuulutuse
Oma vaenlaste vastu!
See on auline austus, mida Jumal annab kõigile Oma jumalakartlikele armastajatele!
Halleluuja! Kiitus Isandale!



Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 29.07.2015


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar