laupäev, 22. august 2015

Brian Simmons „Jumal Treenimas Meid“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina muudan Sind täielikult ning kujundan Sinust teistsuguse inimese. Sel ajal, kui ma õpetan Sind kuulama Minu häält, saab Sinust Minu käes järjest teravam tööriist. Praegu on käes aeg, kui Ma treenin Sind ning juhendan Sind Oma teedel, ning jagan Sinuga saladusi sellest, mida Ma hakkan tegema. Ma teen Sinust lootuse saadiku paljude jaoks. Sinust saab hääl, mis toob alati teistele elu ja armu, ka kõige väetimatele. Ma panen Sinu suhu Oma sõnad, mida varem pole deklareeritud ega välja räägitud. Ma olen Sind valinud eesmärgiga ning Minu plaan Sinu elus teostub.“

„Kui Sa annad Mulle oma tähelepanelikult kuulava südame, siis Mina annan Sulle lootust täis sõnad selle tarvis, mis on tulemas. Paljud arvavad, et nad on kuulnud Minu sõnu, aga nad ei ole. Mõned on kuulnud Minu sosinat, aga see pole veel muutnud nende südant. Aga Ma olen Sind kutsunud eesmärgiga, et kuulda Mind täie selgusega, ning et Sa võtaksid  siis need Minu elu kandvad sõnad ning ehitaksid üles teiste elusid. Isegi täna tahan Ma Sind kasutada, et anda tugevust neile, kes on nõrgad ning aidata neid, kel on murtud süda. Kuula hästi tähelepanelikult Minu sõnu ning sel moel saad Sa täielikult varustatud, et esindada Mind.“


 
„Kuula Minu sõnu ning nendest saab elu ja vägi Sinu sees. Minu hääle kõla on see, mis toob Sulle igatsetud muudatuse. Minu tundmisest saab Sinu elu suurim rõõm. Sa õpid Mind tundma kui Isa, kes on Hea ja Õrna südamega oma laste suhtes ning täis kaastunnet ja andestust nende suhtes, kes kukuvad.“

„Ma teen Sind teravaks, puhtaks tööriistaks, kes on küps Armastuses. Keera Minu poole oma tähelepanelikult kuulavad kõrvad ning Mina toon Sulle elu ja muutused, mida Sa igatsed.“

Õpetussõnad 8: 32-35 The Passion Translation
Nii et kuulake, Mu pojad ja tütred, kõike, mis Ma Teile räägin,
Sest mitte miski ei too Teile enam rõõmu kui Minu teede järgimine.
Kuula Minu nõuandeid, sest Minu juhtnöörid valgustavad Sind.
Ning Sa saad targaks, et mitte ignoreerida Minu sõnu!
Kui Sa ootad tarkuse sissekäigu juures, et kuulda igal päeval Minu sõnu,
Siis rõõm purskub esile Sinu sees, kui Sa kuulad seda, mis Minul on öelda.
Sest eluallikas hakkab voolama iga kord, kui Sa leiad Mind,

Ning see ongi saladus, kuidas saab kasvada Isanda heakskiidus ja soosingus!“


Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 22.08.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar