teisipäev, 29. detsember 2015

Brian Simmons „Jumal On Sind Valinud“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen juba igavikus andnud Sinu elule eesmärgistatuse. Enne, kui Ma lõin mäestikud ja orud, otsustasin Ma Sind valida Enda omaks. Ma planeerisin Sinu lunastust juba enne seda, kui Sina nägid ilmavalgust.“

„Mina avasin Sinu silmad selleks, et Sa näeksid Minu Poja ilu, ja Sa hakkasid uskuma Temasse. Ja nüüd on Sinu sees päriselt Minu elu. Sinu vaim on Minu elupaigaks.  Mina olen põhjustanud Sinu küpsemise, et Sa oled saanud kasvada Taeva teedel sedamoodi, kuidas Minu elu on saanud võimust Sinu sees.“

„Ma olen andnud Sulle palju Püha Vaimu ande ja Ma olen saatnud Kristuse Ihu paljusid sulaseid Sinu juurde, et nad tugevdaksid ja julgustaksid Sind. Minu arm on põhjustanud Sinu kasvamise ja Ma tunnen sellest väga suurt heameelt, sest see on väga hea töö, mis Ma olen Sinu sees alustanud.“

 „Aga täna Ma tulen Sinu juurde värske tuule ja energiaga, et teha Sind veelgi tugevamaks. Ma teen Ennast  Sulle väga reaalseks   ja Minu Ligiolu tõstab Sind veelgi kõrgemale. Kui Sa elad Minus, siis tule ja kasva veelgi tugevamaks. Minu viljad hakkavad Sinu kõige sisemisest olemusest esile tulema. Armastus saab võidutsema ning rõõm neelab alla igasuguse valu. Rahu ümbritseb Sind otsekui auhiilguse pilv, sel ajal, kui heatahtlikkuse ojad voolavad Sinult teiste inimesteni.“

„Minu kannatlikkuse tugevus hakkab ära võitma Sinu ärevust ning vaatle seda, kuidas Minu õrnus teeb Sind suursuguseks ning toob austuse Sinu ukselävele. Mina põhjustan selle, et Minu tugevus katab Sind ning annab Sulle vajaliku julguse ja enesekontrolli, et liikuda edasi.“

 „Mina olen selle nii määranud, et Sa embaksid igavikku igal päeval ning Ma olen hakanud kiirendama oma eesmärkide täitumist Sinu elus. Sest Mina olen Sind valinud juba enne ajastute algust, et Sa elaksid Minu Vaimu täiuses. Alistu Minule täna ja ära seisa vastu Minu Vaimu tööle. Mina kujundan Sind Oma Poja kuju järgi. Sa näed omaenese silmadega neid imesid, mida Mina saadan korda Sinu sees.“

Efestlastele 1: 5-6 The Passion Translation

Sest see on alati olnud Tema täiuslikus plaanis teha meist Oma armastatud lapsed, läbi meie ühenduse Jeesuse Kristuse, Võituga, et see tohutu arm, mis voolas tulvana meie elude üle, tooks au Temale, sest sama armastusega, mis Tal on Oma Armsa Poja vastu, armastab Ta ka meid!

 Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 29.12.2015


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar