neljapäev, 10. detsember 2015

Brian Simmons „VÕIT!“





 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Sa saad sellega hakkama. Sa tõused võidus, hoolimata sellest, kuidas praegu asjaolud paistavad. Kas pole mitte tõde see, et kõik võimatu allub Minu väele? Kõigega, kes Mina olen, seisan Ma Sinu ja vaenlase vahel. Sa tõused kui võitmatu, sest Mina olen Sind nõnda loonud! Mitte miski ei suuda Sind vallutada, sest Sinu usk kasvab ning Sinu armastus Minu vastu muutub aina intensiivsemaks ja kirglikumaks.“
„Ära mitte kunagi kahtle Minu väes ja Minu armus ja Minu üllatavates läbimurretes Sinu heaks. Enne, kui see nädal saab läbi, näed Sa Minu auhiilgust säramas läbi pimeduse pilvede. Sa näed seda, kuidas Sinu vaenlased tõmbuvad tagasi Sinu ees, kui Sa liigud edasi Minu Nimel ja Minu Võidus. Vaata ja vaatle seda, mida Mina teen veel enne selle aasta lõppu. Sa hüppad 2016.aastasse võidulauludega!"
Luuka 1: 68-72 The Passion Translation
Kiitus kuulugu kõrgeks tõstetud Iisraeli Isandale, Jumalale,
Sest Tema on vaadanud meie peale läbi oma armusilmade.
Ning Tema tuleb kui meie Kangelasest Jumal meid vabaks tegema!
Ta ilmub meile kui Võimas Päästja,
Lunastuse trompet Taaveti, oma sulase, kojast,
Täpselt nii, nagu Ta tõotas palju aega tagasi
Läbi oma pühade prohvetite sõnade.
Ta prohveteeris, et Ta tuleb ühel päeval ja päästab meid
Kõigi meie vaenlaste käest ning kõigi nende võimu alt,
Kes meid vihkavad.
Ja nüüd Ta ongi näidanud meile oma armu,
Mida Ta oli tõotanud meie esivanematele,
Sest Tema on pidanud meeles Oma Püha Lepingut.
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.12.2015


 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar