laupäev, 2. jaanuar 2016

Brian Simmons „Jumal Muudab Sinu Südant“


 


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Meie vahel ei ole distantsi, sest Sa olen Minu armsam, Ma olen Sinu oma. Me oleme üks läbi vere, läbi Vaimu ja läbi Minu Armastuse. Ma olen paljud õppetunnid Sinu jaoks valmis pannud…..õppetunnid, mis toovad Sind sügavamale Minu südamesse. Ära mitte kunagi karda seda, mis tundub limiteerivana ja piiravana, sest Mina muudan Sinu nägemisvõimet ja visiooni niivõrd, et Sa näed ainult Minu Armastust. Jah, Mina muudan Sinu südant ning Sa õpid Mind tundma kui oma hinge Tõelist Naudingut.“

„Kui paljudel kordadel on Minu Armastuse puudutus uuendanud Sinu laulu ning äratanud Sinu südame uuel viisil Mind otsima! Ma uuendan taas Sinu armastuse laulu. Sinu salajases peidupaigas Ma taastan Sind, ning läbi selle Sa leiad ja avastad oma elupaiga. Ja siis Sa enam ei nuta taga oma kaotsi läinud unistusi ja ei leina enam seda, mis tundub lõhutuna. Ma muudan Sinu leinava südame põlevaks südameks. Armastus võidab selle, mis praegu tumestab Sinu teerada. Minu õrn armastus võidab Sinu südame üha uuesti ja uuesti ning Sa tõused koos Minuga läbi selle õrna armuosaduse, mis Meil on. Sa järgned Minule kirglikult põleva südamega.“

„Ma olen Sulle palju kordi rääkinud sellest Auhiilgusest, mis on tulemas. Auhiilgusest, mis muudab kurbuse laulmiseks. Sisene Minu Auhiilgusesse ning Minu Armastus neelaku Sind. Armastus, mis kannatas Sinu pärast, on armastus, mis ka hoiab Sind alal ning mis viib Sind edasi Minu südames. Lase kõigest sellest lahti, mis on Sind takistanud ning tule sügavamale. Tule eemale ära ja Mina muudan Sinu südame.

Laul 108: 1-2 The Passion Translation

Mu süda, oo Jumal, on vaikne ja kindlameelne Sinu pärast.

Nüüd ma suudan laulda oma laulu kirgliku kiitusega.

Ärka, mu hing, muusikaga Tema ilust ja suursugususest.

Tõuse, mu hing, ja laula Temale kiituseks!

Ma äratan koidiku oma ülistusega,

Ma tervitan päeva algust oma valguse lauludega!

 

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 02.01.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar