neljapäev, 28. jaanuar 2016

Brian Simmons „Jumala Ligiolu Oaas“


 

 


Ma kuulen Jumalat sosistamas...

„Kui Sa tuled Mu ette ülistusega, siis Ma kastan Sind üleni Oma Ligiolus. Nii paljud on rahul  vähesega, samal ajal, kui Mul on nii palju rohkemat anda. Kuna Sina oled igatsenud KÕIGE järgi, mis Mul on, siis Sina saad ka KÕIK kätte! Sinu igatsus Minu järgi on vallutanud Minu südame. Ja nüüd on käes aeg, mil Sa näed Mind tegutsemas Sinu kasuks rohkemal mõõdul kui kunagi varem. Kuna Sa armastad Mind, siis Ma valan Oma südame Sinusse ja immutan Sind läbi Oma Auhiilgusega.“

„Jätka palumist ja Ma täidan iga Sinu igatsuse. Jätka Minu Vaimu uute väljenduste otsimist ning Sa saad kätte Minu Kuningriigi täiuse. Jätka koputamist uksele, mis on Su ees ning see avaneb ning toob Sind Minu kambrisse, kus kõik hüüavad: „Au Jumalale!“

„Ma olen valmistanud Sulle paiga, kus puhata- see on Minu Ligiolu oaas. Ja selles pühas paigas Ma kannan Sinusse kõik selle, kes Mina Olen. Ma olen Sinu Isa. Ma teen Sinust teiste ärataja, läbi selle, mida nad näevad Mind tegemas Sinu elus. Paljud näevad ning hakkavad Mind usaldama. Selle läbi nad tõmmatakse sügavamasse paika Minuga, sest Sina alistusid ning olid sõnakuulelik Minu kutsele. Tule oma südames lähemale Minule ning Minu vägi puhkab varjuna Sinu üle. Ära ole passiivne praegusel ajastul, kui on vaja olla kirglik tagaajaja ning kui on vaja minna kõige selle järgi, mis Minul on Sinu jaoks valmis pandud. Paljud hääled püüavad Sulle selgeks teha, et Sul tuleb jääda sinna, kus Sa oled, aga Mina ütlen: „Tule Mulle lähemale ning Ma näitan Sulle Oma Majesteetlikkust!“ Ma immutan Sind  läbi Oma Auhiilguse sfääris niikaua, kuni Sinus nähakse Minu Ilu.“

Laul 23: 5 The Passion Translation

„Sa võiad mind Oma Püha Vaimu lõhnaainega,

Sa annad Mulle juua Endast kõike, kuni Mu süda hakkab üle voolama.
 
 
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 28.01.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar