reede, 13. mai 2016

BRIAN SIMMONS „ ÄRA LASE EALES LAHTI LOOTUSEST“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Isegi Sinu elu kõige pimedamal tunnil ei hülga Ma Sind. Räägi oma hinge üle neid sõnu: Ma ei hülga Sind ka Sinu kõige pimedamal tunnil. Ma tervendan Sind. Ma emban Sind Oma Armastusega ning mähin Sinu südame, kuni Sa suudad öelda: „Kõik läheb hästi!“

„Ära loobu oma kindlameelsusest, sest Mina olen Rohkem kui Küllalt Sinu jaoks.  On emasid, kes hülgavad oma lapse, aga Mina ei hülga Sind mitte kunagi. Sinu terve elu kuulub Minule ja Ma olen graveerinud Sind oma peopesasse naelaaukude sarnaselt Oma kätes. Kui Ma vaatan oma käsi, siis meenud Mulle Sina ja see hind, mis Ma maksin selle eest, et Sa oleksid Minu oma.“

„Sa võid läbi minna  kõige sügavamast pimeduse orust ja leinata, aga ka seal olen Mina Sinuga. Sinu pisarad on soolavette peidetud sõnad, mida Mina oskan lugeda.  Maailma viisid pole eales toonud Su hingele rahu. Mina toon Sulle rahu. Puhka, Mu kallis, Minu Armastuses ning pea meeles seda, et ka Sinu kõige pimedamal tunnil Ma ei hülga Sind, sest Me oleme üks. Ära lase eales lahti lootusest.“

Heebrealastele 13: 5-6 The Passion Translation

„ Ela rahulolevalt sellega, mida Sa omad, sest Sul on alati Jumala Ligiolu. Kas Ta pole mitte Sulle tõotanud: „Ma ei jäta Sind eales üksi! Mitte kunagi! Ja Minu haare Sinu elu üle ei ole muutunud nõrgemaks!“ Seetõttu me võime öelda suure kindlusega: „Ma tean, et Isand on minu poolt ning ma ei pea eales kartma seda, mida inimesed võivad mulle teha!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 13.05.2016

1 kommentaar: