esmaspäev, 9. mai 2016

BRIAN SIMMONS „SINU LÄBIMURRE ON LÄHEDAL“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas….

„Ma olen avanud Taeva Sinu südame ja Sinu kodu üle. Sul on ligipääs Minu Auhiilgusesse, kui Sa tuled Minu ette oma õrna südamega. Sa oled paljudel kordadel tulnud, aga tule veel! Ma olen kuulnud Sinu hüüdmist, Sinu ohkeid, et tunda Mind enam ja et näha Minu Auhiilgust Sinu olukordade keskel. Ma olen avanud Taevad Sinu kodu kohal nii, et Minu Auhiilgus saab langeda Sinu peale ja Sinu kallite peale. Usalda Mind oma perekonna suhtes ja iga vajaduse osas, millega Sa oled silmitsi. Kas Ma olen kunagi läbi kukkunud selles, mis puudutab Sinu varustamist? Nii et usalda Mind uuesti ja vaata, kuidas Ma vallandan imed Sinu elus.“

„Need, kes Mind armastavad, usaldavad mind. Need, kes on uskunud Minu väge, et Ma suudan äratada surnuid, teavad, et Mina olen Rohkem kui Küllalt ning et Ma olen Alati Ustav. Puhka Minu Armastuse tugevuses, mis on Sinu jaoks kättesaadav just täna ning Sa hakkad nägema üha rohkem läbimurdeid. Minu jaoks on see väga suureks rõõmuks, kui Ma saan Sinu jaoks rajada teed ja avada uksi, sest Ma armastan Sind kirglikult ning Ma päästan Sind, kui Sa hüüad Minu poole. Nii, nagu Ma õpetasin Oma sulast Taavetit võitma igat lahingut, nii Ma tulen ka Sinu juurde ja annan Sulle võidu võtmed, et lahti lukustada vajalikud läbimurded. Aga tule Minu juurde usus ja siis Sa näed, mis Mina olen Sinu jaoks hoidnud oma käes- triumfid ja läbimurded, mida mitte keegi teine ei suuda Sulle anda! Kas midagi on võimatut siis, kui Mina hakkan Sinu eest võitlema?“

„Täna on võidu ja väe päev kõigi Minu armastajate jaoks, kes Mind usaldavad. Paljud tulevad, et öelda Sulle, et Sa annaksid alla, et Sa jätaksid katki, et Sa kõnniksid minema. Aga Mina, Jumal, sosistan Sinu vaimu: „ Tule Mulle lähemale!“

„Taevast täis päevad saavad ilmsiks siin maa peal. Minu Vaimu väljavalamine ja erakordne Auhiilguse sära saab olema nähtav nii taevastes kui maa peal. Ära mitte kunagi karda inimeste raporteid, sest Mina olen Võimas Ümberpööramiste Jumal, ja Mina tõotan, et suured muutuste päevad kulmineeruvad päevadega, mis on täis tohutul hulgal imesid!“

„Kui Taevad avanevad Sinu kodu kohal, siis Usalda ja Usu Mind kõige sellega, mida Sa oled Minult palunud. Pole olemas mitte kedagi, keda Mina ei suudaks puudutada ja ümber pöörata ja muuta, kui Sina palvetad Minu poole. Sa hakkad lähipäevadel nägema hämmastavaid saladusi, kui Sa käid koos Minuga. Just praegu olen Ma välja läkitamas Oma ingleid, et tuua maa peale trompetihäälel sõnumit Minu ilmumisest. Kuula tähelepanelikult neid hääli, mis kostuvad otsekui trompetid, kes kutsuvad Sind Pühakotta ning kes räägivad sõnu, mis on pärit Ülalt, sest käes on päevad, mil Mina valan Taeva maa peale välja ja Mina raputan kõike, mida on vaja raputada, et Sina saaksid tulla Minu ette oma kõige puhtama usuga.“

Jakoobuse 4: 6-8 The Passion Translation

Ta jätkab pidevalt, üha rohkemal ja rohkemal määral, oma armu välja valamist meie üle! Sest on kirjutatud: „Jumal võitleb (paneb vastu) Sinu vastu, kui Sa oled uhke, aga Ta valab jätkuvalt oma armu Sinu üle, kui Sa oled alandlik.“ Nii et alistu Jumalale. Tõuse kuradi vastu, seisa talle vastu ning ta pöördub ning põgeneb Sinu eest. Liigu oma südames järjest lähemale ja lähemale Jumalale ning Tema tuleb veelgi lähemale Sulle



Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 09.05.2015


 

1 kommentaar: