laupäev, 4. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL ARMASTAB SIND KA KESET VÕITLUSI“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma armastan Sind isegi keset Sinu võitlusi ja katsumusi“

„Mina armastan Sind keset Sinu võitlusi ja nõrkusi. Isegi siis, kui Sa oled veel  väga kaugel, jooksen Mina juba Sinu poole oma taastusega. Ja siis, kui Sina alles räägid oma meeleparanduse sõnu, olen Mina Sulle juba andestanud. Ja siis, kui Sina alles mõtiskled ja kaalutled oma tuleviku üle, olen Mina juba läinud Sinu ees, et avada Sulle uksi ja rajada Sinu jaoks teed. Ja siis, kui Sina alles magad, olen Mina juba asetanud Oma armu Sinu üle. Ja siis, kui Sina loodad, et Sinu perekond saab tervendatud, olen Mina juba tegutsemas inimsüdametes, et Teid teha terviklikuks.“

„Sinu sees on üks sügav vajadus. See vajadus on Minu armu ja halastuse järgi.“

„Ma pole Sinu jaoks lihtsalt Kaaslaseks, vaid Minust saab Sinu jaoks Sinu Tugevus ja Arm igal eluhetkel. Mitte ükski asi ei suuda hoida Mind Sinust eemal. Mitte miski ei suuda Mind takistada Sind puhastamast ja tugevaks tegemast Minu armus. Ma kasutan Sind isegi keset Sinu nõrkust, et tuua tervenemist oma perekonnale. Vaata Minu peale ja Looda Minu peale. Aseta kõik oma ootused Minu peale ja Ma ei vea Sind eales alt. Ära oota, et Sinu perekond muutub, oota seda, et Mina muudan Sinu südame ja siis Ma muudan ka Sinu perekonna ja toon nad Enese juurde.“

„Iga kord, kui Sa koged seda sügavat vajadust, võta vastu rohkemal mõõdul Minu armu. Nagu veeoja, mis otsib alati kõige madalamat kohta, nõnda voolab ka Minu arm kõige sügavamale Sinu südame vajadusteni ja täidab need ülevoolavalt.  Peagi oled Sa võimeline üle hüppama ja võidukalt üle jooksma kõigist vaenlase väe ridadest, kes on tulnud Sinu vastu.“

„Mina treenin Sind Oma armus võitma igat lahingut ja alistama igat pettumust, mis on üritanud summutada Sinu häält. Sa tõused ja jooksed Minu armu sisse ja seetõttu leiad kõik selle, mida Sa vajad, sest Mina olen Ülikülluslik Isa, kes mõistab Sind täielikult ja tervenisti. Nii et tule ja oota Minult, Ustavalt Jumalalt, et Mina tegutsen läbi Sinu, et muuta maailma Sinu ümber.“

2 Timoteose 1: 12 The Passion Translation

Kindlustunne ja usaldus oma kutsumise osas teeb mind võimeliseks võitma igat raskust ilma häbita, sest mul on väga intiimne ilmutus Oma Jumalast. Ja usk Temasse veenab mind selles, et Tema on rohkem kui võimeline hoidma kõike seda kindlalt ja turvaliselt, mis ma olen asetanud Tema kätesse, kuni Tema ilmumise täiuseni.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 04.06.2016
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar