kolmapäev, 8. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „ JUMAL MUUDAB SIND TÄIELIKULT OMA ARMASTUSEGA“


 

 Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„ Tänasel päeval Ma tahan Sind õpetada armastama. Minu armastus on ääretu ja lõppematu. Minu armastus avab Sinu südame õigel viisil mõistma Minu teid. Minu armastuse tõttu Sa hakkad aru saama, kuidas Mina töötan inimsüdametes. Armastada - see tähendab näha selge pilguga.“

„Ilma armastuseta Sa komistad pimeduses. Isekus sureb, kui Minu armastus täidab Sinu südame. Need testid, millega Sa oled silmitsi, on Armastuse testid- et Sa suudaksid anda välja vabalt, nagu Sa oled saanud vabalt. Armastus aitab Sul võita lahinguid ning Sa suudad Armastuse tõttu võtta rahulikult neid asju, mis teevad Sulle muret. Nii, nagu Ma olen Sulle heldelt jaganud Oma armastust üha uuesti ja uuesti, nii on Sul nüüd võimalus anda Minu armastust edasi üha uuesti ja uuesti.“


„Kui Sa elad armastuses, siis Ma näitan Ennast läbi Sinu elu ja läbi Sinu sõnade. Sinu ümber on väga palju neid, kes vajavad Mind, nii et armasta neid ning nad hakkavad otsima Mind. Ilmutust Tõest saab tulla ainult läbi Armastuse.“

„Mina ei ole andnud Sulle hirmu vaimu, vaid Armastuse Vaimu. Sinu südamest hakkab välja purskuma Minu püha ligiolu, kui Su süda voolab üle Minu Armastusest. Paljud üritavad Sind eemale tõmmata sellest Aardest, aga Su silmad olgu kinnitatud Minu peale ja Ma hoian Sind kindlana Oma Armastuses.“

„Kõige suurem varandus, mida Sa eales saad vastu võtta, on Minu Armastus. Joo sügavuti sellest Allikast, kuni Sa tõused kõrgemale igast kõrvalejuhtimisest ja kiusatusest. Taevas on lahti kõigi Minu armastajate jaoks, et tulla ja juua kõigest sellest, mida Sa igatsed, nii et tule. Lase Minu Armastusel end tõsta nõnda, et kõik muu saab teisejärguliseks.“

„Minu armastus suudab vaigistada kõik selle maailma nõudmised, sest Minus on peidus lõppematu varustus, et Sind täielikult rahuldada. Ma olen tõotanud Sulle, et Mina muudan Sind täielikult ning Ma olen seda tegemas seestpoolt väljapoole. Luba Minu Armastusel teha veelgi sügavamat tööd ning luba Minul liikuda läbi kogu Sinu olemuse ning siis Sa näed neid soovitud muutusi, mis juhtuvad Sinu silme ees. Minu Armastuses on peidus vägi rahustada Sind ning võita kõike seda, mis Sulle muret teeb. Nii et Ma tahan tänasel päeval uuendada Oma tõotusi, et Ma muudan Sind täielikult läbi Oma Armastuse.“

Johannese 13: 1 The Passion Translation

„Jeesus teadis, et Paasapüha eelne õhtu on Tema viimane õhtu siin maa peal enne, kui Ta lahkub siit maailmast ja pöördub tagasi oma Isa kõrvale. Kogu selle aja vältel, mil Ta oli koos oma jüngritega, demonstreeris Jeesus oma sügavat ja õrna armastust nende vastu. Ja nüüd igatses Ta näidata neile Oma Armastuse täismõõtu.“
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 08.06.2016
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar