reede, 3. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL ON SEE, KES SIND JUHIB“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina olen see Ainus, kes Sind juhib läbi elu. Minu käsi on Su elu üle ja Mina ei kuku läbi, mis puudutab Sinu juhtimist täiuslikule teele, mis Mina olen Sinu jaoks valinud. Ma olen Sinu jaoks avanud palju uksi, sest Ma olen Sinu Isa ja Ma valvan Sinu elu iga ala üle ning hoolitsen iga Sinu sammu eest, mis Sa teed. Kui varjud langevad Sinu teele, siis Mina olen kohal, et valgustada Sinu teekonda ning kui Sa satud segadusse, siis Mina olen see, kes teeb Sinu teekonna Sulle arusaadavaks.“

„Kui Su elu on Minu kätes, siis Sa ei pea mitte kunagi muretsema selle pärast, millises suunas Sul tuleb minna. Minu tahte otsimine ei ole „peituse“ mängimine, nagu Sa oleksid midagi „ära kaotanud“. Minu valikud Sinu elu jaoks ei kuku läbi ning tulevikus Sa mõistad seda, kui täiuslikult Ma olen Sind juhtinud. Mina valisin Sind ja kuna Sa oled Minu oma, siis Ma olen käskinud oma ingleid, et nad valvaks Sinu päevade üle, et kaitsta ja hoida Sind Minu teedel, et Sa ei komistaks oma teekonnal koos Minuga.“

„Ära mitte kunagi kahtle Minu plaanides Sinu elu jaoks. Mina pole teinud mitte ühtegi viga. Sa oled alati Minu käte vahel kui Minu kallis armastatu. On maised isad, kes on unustanud oma lapsed, aga Mina ei unusta Sind mitte kunagi, sest Minu Poja veri on teinud Sinust täielikult Minu oma. Ma olen kutsunud igat tähte nimega, Ma olen mõõtnud ära kõik ookeanid Oma peopesaga, Ma olen hoidnud mägesid Oma haardes ja Ma olen rullinud lahti taevalaotust otsekui tapeeti – Ma ei unusta Sind iial  ja Ma ei kuku läbi selles, mis puudutab Sinu hoidmist Enda ligi.“

„Vaatle, kuidas Mina avan Sinu silme ees oma saladuslikud teed. Paljud on näinud Minu imesid, aga nad pole tundma õppinud Minu saladusi. Ma näitan Sulle nii imesid kui ka Oma saladusi, kui Sa hoiad oma südame Minu ees. Mu kallis laps, Ma olen Sinu Isa, kes ei vea Sind alt. Mina juhin Sind teele, mida Sinul tuleb käia ning Sa kuuled Minu Vaimu häält, kes räägib Sulle sellel teekonnal Minu saladustest. Tule Mulle lähemale ning Mina sosistan Sulle elu sõnu, mis teevad Sind tugevaks ja puhtaks selle kõige tarvis, mis on tulemas. Mina olen Ainus, kes Sind juhib ja Mina ei vea Sind alt.“

Laul 25: 5 The Passion Translation

Saada mind kogu teekonnal,

Võta mu käest kinni ja õpeta mind.

Sest Sina oled Rohkeneva Pääste Jumal,

Ma olen mässinud oma südame Sinu südamesse!

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 03.06.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar