kolmapäev, 1. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL TÄIDAB IGA SINU VAJADUSE“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen Sulle tõotanud, et Mina täidan iga Sinu vajaduse. Ma olen pidanud oma lubadusi ja Ma teen seda ka edaspidi.“

„Ma olen Jumal, kes toitis kõrbe teekonnal miljoneid. Aga ometi suutis see rahvas nuriseda ja üha uuesti ja uuesti Minus kahelda. Ma avan oma käed Sinu jaoks. Sa näed seda, kuidas Minu käed on täis kõike seda, mida Sa vajad.“

„Praegu on aeg kõrbe testiks, nagu ma panin proovile Filippust näljase rahvahulgaga. Ma olen testinud Sinu südant, et näha, kas Sa vaatad Minu peale kui Oma Suure Varustaja ja Oma Suure Autasu peale. Kui Sa vaatad Minu peale, siis Ma toon Auhiilguse sinna, kus on olnud kõik Sinu suured pettumused ning Mina eemaldan piirangud Sinu elust. Keset pimedust ära kahtle iial selles, mida Mina olen Sulle ilmutanud keset Valgust, sest Minu tõotused on tõelised ja igavesed ning Mina ei kuku läbi selles, mis puudutab Oma Armastuse esitlemist Sinule. Toida oma südant Minu tõotustega ja naera oma võimatute olukordade üle ning imed hakkavad sündima Sinu südames.“

„Isegi kivid kiidavad Mind. Kas Sa oled valmis kiitma Mind enne, kui Sa näed imesid esile tulemas? Vaata Mind tegutsemas seal, kus Sina oled kaotanud lootuse. Vaata, mida Mina hakkan tegema, kui Sina täidad oma südame kiitusega. Pilkase pimeduse kaosest toon Ma esile ilu, üliküllusliku elu ja särava valguse. Isegi täna võid Sa näha juba kõigi nende asjade algust, mida Mina olen Sinu jaoks planeerinud. Sul on vaja vaadata üksnes Minu peale.“

Laul 66: 16-17 The Passion Translation

Teie kõik, kes olete Jumala armastajad, kes tahate olla Talle meelepärased,

Tulge ja kuulake, ja ma jutustan Teile, mida Tema on teinud minu heaks.

Ma hüüdsin valju häälega Tema poole kogu oma südamest ja Ta vastas mulle!

Ja nüüd on mu suu ülevoolavalt täis kõigekõrgemat kiitust Temale.
 

 Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 01.06.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar