reede, 17. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL VIIB SIND EDASI“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mu armsad südamerõõmud, kuulake palun oma Isa häält. Ma olen Oma armastusega ümbritsenud Sind ning Ma ei unusta eales seda, kuidas Sa oled Mind armastanud läbi kõigi oma raskuste. Kuigi Sinu näole on tulnud pilvede varjud, läbistab Minu armastuse valgus need pilved ja särab Sinu kohal. Täna Ma kinnitan Sulle Oma tõotust, et Ma viin Sind edasi. See, mis on Sind takistanud minevikus, saab peagi ununema, kui lootus uuele päevale saab reaalseks Sinu jaoks.“

„Ma toon Sind uude paika, kus Sa näed palju selgemalt ja armastad palju sügavamalt. Ma teen Ennast Sulle teatavaks ning siis Sa näed, kuidas Mina olen töötamas Sinu elus. Sa tunned siis väga suurt rõõmu sellest, mida Mina olen tegemas Sinu sees, sest Sinust saab see, kes võidab. Sinu usk tõuseb, sest Mina viin Sind edasi. Sinu elu üle on suur kutsumine, aga ometi oled sa unustanud nii palju tõotusi, mis Mina olen Sulle andnud.“

„Tuleta endale meelde, mis Ma Sulle ütlesin siis, kui Sa alistasid oma südame Minule. Ma lubasin Sulle, et Ma juhin Sind ning viin Sind edasi. Ja siis Sa vastasid: „Ma armastan Sind ja teenin Sind kõik oma ülejäänud elu.“ Meenuta seda lubadust ja armasta Mind isegi läbi hirmutava aja, kui Sa oled koormatud ja väsinud. Armasta Mind seal, kus Sa oled ja vaata imesid, mis Mina toon Sinu jaoks esile! Anna Mulle oma süda, nagu Sa tegid seda päris alguses ning Minu arm viib Sind edasi, kuni Sa ütled: „Kõik, mis Sa oled mu elus teinud, on nii hea!“

Õpetussõnad 4: 18 The Passion Translation

Jumala armastajad käivad mööda valguse kiirteed

Ning nende tee särab  üha eredamalt ja eredamalt

Kuni nad toovad esile täiusliku päeva.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 17.06.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar