esmaspäev, 20. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „JUMALA PUHASTAV ARM“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Käes on Minu puhastava armu päevad. Ma puhastan Sind ühe uuesti ja uuesti ja uuesti- pestes Sind Oma armastusega ning immutades Sind läbi Oma armuga. See on tõsi, et Sa oled juba puhas, sest Jumala Sõna elab Sinus ning see toob esile vilja. Aga kas Ma mitte ei pesnud oma kallite jüngrite jalgu? Väga tihti vajavad Sinu mõtted minu puhastavat tuld, et hävitada ära valesid, mis otsivad sissepääsu Sinu südamesse. Ma puhastan Sinu mõtteid niikaua, kuni Sa oled täielikult kinnitatud Minu pühaduse ja puhtuse teedele. Ma uhun ära kogu mustuse Sinu jalgadelt, kuni paik, kus Sa seisad, on püha. Ma eraldan Sind, et Sa oleksid täielikult Minu oma. Mis teeb Sinust täielikult Minu oma? Alistunud süda ja mõistus, mis hakkavad kandma Minu mõtteid ning Sa hakkad Armastuses tooma neid mõtteid ka teisteni.“

„Sinu motiivide sõelumine jätkub, kuni Sinu südametunnistus on täiesti puhas Minu ees. Ma igatsen puhtust mitte ainult väliselt, vaid absoluutselt igas Sinu tegevuses oma elus, et Sinu motiivid on õiged ja tõelised igal hetkel. Et kõik, mis Sa teed, teed tõesti otsekui Minule. Mida iganes Sa räägid, räägid Sa Jumala elava tõena. Ole arukas ja tähelepanelik pettuse suhtes, mis on suurim pettus kõigi pettuste hulgas- enesepettus.“

„Kui Sa liigud edasi Minu pühal teekonnal, siis Sa hakkad üha paremini nägema, kuidas Mina olen Sinu sisse sügavale pannud Oma tõe. Ja siis Sa ei järgi kõvedaid teid ja ei kasuta oma andi selleks, et leida imetlust inimeste poolt. Sa paned siis oma krooni, oma annid ja oma kasina võimekuse maha  Minu jalge ette ja Ma teen kõik selle pühaks. Isegi nii, nagu Ma muutsin mao Oma sauaks Moosese käes, võtan Ma need kõverad asjad Sinu sees ning kingin Sulle Oma autoriteedi ja Ligiolu läheduse, kuni isegi Sinu nõrkusest saab tugevus Minu ees.“

„Sa ei kuku läbi, sest Mina olen Sinuga. Ja Sa ei komista, sest Ma hoian Sind Enda ligi ning Mind kui kõikjal viibivat Jumalat pole võimalik võita. Liigu edasi, pane oma silmad eesmärgi peale ning Ma toon kõik selle esile. Teised võivad peatuda oma teekonnal ning teha isekuse samme, aga Sina, Minu püha, lähed edasi, Sa ei minesta ega saa kõrvale juhitud, sest Minu Auhiilguse auhind on pandud Sinu ette. Tule edasi koos Minuga ning Mina panen Sind kõrgusesse liuglema. Tule koos Minuga ning Mina teen Sinust ustava ja tõelise.“

Iiobi 5: 19 The Passion Translation
Ta päästab Sind raskustest üha uuesti ja uuesti. Ükskõik, millest Sul tuleb läbi minna, Tema päästab Sind ning kaitseb Sind vigastuste eest.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 20.06.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar