neljapäev, 16. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „MITTE MISKI POLE RAISATUD“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina olen Sinu Lunastaja ja Tervendaja. Minu süda on alati Sinu poole, et Sind taastada ning et tuua Su ellu täiust. Hüüa Minu Kui Lunastaja poole ja vaatle, mida Mina teen Sinu heaks. Nii paljudel kordadel oled Sa taga nutnud oma minevikku, aga Sa pole näinud oma läbikukkumisi nii, nagu Mina neid näen. Kui Ma näen Sinu läbikukkumisi ja vigu, siis Minu süda aktiveerub, et hakata taastama ja lunastama. Sest Minu Kuningriigis pole mitte midagi raisatut. Ma olen võimeline lunastama isegi Sinu läbikukkumisi ja tooma neist esile midagi väga ilusat. Sina näed vaid oma katkise südame kildudeks purunenud tükke, aga Mina näen taastust ja lunastust.“

„Ma andsin oma jüngritele ühel juhul korralduse korjata kokku kõik toidu killud, Minu imede ülejääk, ning nad korjasid kokku kaksteist korvitäit- igale jüngrile üks. Ma annan täna Sulle korvi Sinu kildudega- meeldetuletusena, et Minu Armastuse Kuningriigis pole mitte midagi raisatut. Korja kokku oma murdunud killud, oma katkine süda, ja aseta nad  kõik armu korvi ning võta endaga kaasa. Sinu jaoks on olemas ülevoolav armu allikas, kui Sa tuled Minu ette. Seda, mida Sina näed oma täieliku läbikukkumisena, näen Mina kui võimalust näidata Sulle, kui suur on Minu arm ja kui sügav on Minu armastus.“

„Mitte miski, mida Sa teed, Mu laps, ei suuda Sind lahutada Minu armastusest. Mitte miski, millest Sa oled läbi läinud, ei nõrgenda Minu armu väge. Tule ja puhka Minu südames, sest pole olemas mitte midagi raisatut. Mitte üks päev, mitte üks hetk, mitte üks läbikukkumine ega viga- sest Mina Olen Sinu Lunastaja.“

Laul 84: 5-7 The Passion Translation

Kui väga rikastatud on need, kes leiavad oma tugevuse Isandas;

Nende südametes on pühaduse kiirtee!

Isegi kui nende teerada peaks kulgema läbi tumeda pisarate oru,

Siis nad kaevavad sügavalt, et leida meeldiv kaev.

Seal, kus teised leiavad valu,

Annab Jumal neile õnnistuse oja,

Mis täitub väljavalamise vihmast.

Nad kasvavad üha tugevamaks ja tugevamaks

Igal sammul edasi,

Kuni nad leiavad oma tugevuse Sinus,

Ning Jumal, üle kõigi jumalate, ilmub nende ees Siionis.

 Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 16.06.2016

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar