pühapäev, 26. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „PEA MEELES“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina olen see Tõeline Sõber, keda Sa oled endale alati tahtnud. Nii paljudel kordadel, kui Sa oled hüüdnud Minu poole, olen Ma Sulle vastanud ja olnud Sinuga koos. Kuigi Sa oled olnud väga õrn, olen Mina Sind teinud tugevaks. Tuleta endale meelde, kuidas Ma olen süüdanud põlema Sinu südame ning andnud Sulle armu, et armastada Mind ja otsida mind. Mina olen Ümber Sinu Mähitud Kilp, Sinu Tugev Kaitsja, Sinu Tõeline Sõber.“

„Pea meeles neid tõotusi, mis Mina olen Sulle rääkinud ja ära lase nendest lahti. Ma tõotasin Sulle elu, tugevust, tervenemist ja väge. Minu sõnad on Sinu sõjavarustuseks, mis teevad Sind tugevaks, kui kahtlused tahavad sisse hiilida. Jätka Minu ette tulemist ning mitte kunagi ära unusta seda saatust (sihtpunkti), mis Mina olen Sulle tõotanud, sest Oma päranduse Sa saad kätte usu läbi. Sinu vaenlane teab, kuidas Sind haavata. Hingevaenlane võib tulla ka nende häälte kaudu, keda Sa armastad. Ole tähelepanelik Minu hääle suhtes, sest Mina olen Sind õpetanud järgima Minu häält ning mitte võõra häält.“

„Tuleta meelde neid loendamatuid kordi, kui Ma juhtisin Sind, isegi nendel teeradadel, mis olid Sinu jaoks täiesti uued. Ma pole Sind eales alt vedanud ja Ma ei tee seda iial. Pea seda alati meeles, et Mina olen Sinu Tõeline Sõber.“

 
„Praegu on käes avastuse ajad. Sa avastad Mind varjatud paikadest ning senitundmatutelt teedelt. Minu hääl julgustab ja toetab Sind ning toob Sulle rahu. Tuleta endale meelde seda lohutust, mida Mina valasin Sinu üle, kui Su süda oli murtud ning Sa ei teadnud, mida edasi teha. Ma olin koos Sinuga sel tunnil, et parandada Sinu purunenud hinge ning et Sind taastada Minu jaoks. Ma tõmbun Sinu nõrkuse poole, nagu oja liigub kõige madalama paiga poole. Ma täidan Sind rahuga, et hoida Sind alal. Ma täidan Sind oma Armastusega, et anda Sulle tugevust ja jõudu. Pea seda meeles, et Mina olen Sinu Tõeline Sõber.“

Õpetussõnad 18: 14 The Passion Translation

Mõni sõprus ei kesta kaua,

Aga on olemas Üks Armastav Sõber,

Kes on ühendatud Sinu südamega lähedasemalt

Kui keegi teine!

 


Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 26.06.2016
 

 

 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar