teisipäev, 14. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „SINU KIITUS SÜÜTAB TULE“


 


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma sisenen Sinu rasketesse olukordadesse läbi Sinu kiituse. Ja siis Ma keeran olukorrad ümber. Kui Sina tõstad oma kiitusehääle ja tunnustad Minu trooni, siis Mina sisenen oma autoriteediga Sinu situatsioonidesse.“

„Kiituse dünamiit vallandab Minu väe avaldumise. Ära lase mitte millelgi takistada oma tänu ja kiituse andmist Minule. Ära mitte kunagi hakka ootama, kuni Sa tunned end veidi paremini või veidi „turvalisemalt“. Tänane päev on parim päev selleks, et vabastada kiitus ning vaadata siis, kuidas Mina tulen esile Oma läbimurdega.“

„Pole olemas vajadust, mida Mina ei suudaks täita, pole olemas probleemi, mida Mina ei suudaks lahendada, pole olemas suhet, mida Mina ei suudaks tervendada- kui Sina kiidad Mind. Lase kiituse ekstaasil tuua end kõrgemale, kuni Sa hakkad nägema palju selgemalt.“

„Uksed avanevad Sinu ees. Palve ja kiitus on Minu kõige võimsamad relvad ja seeläbi Ma võidan iga Sinu lahingu. Sinu võit algab hetkest, mil Sa hakkad Mind kiitma. Jeeriko müüri ääres kostunud võiduhääl oli kiituse hääl. Minu elektrit täis Ligiolu tõuseb esile Sinu seest, kui Sa hakkad hüüdma oma müüri ääres kiituse- ja võiduhäälega. Tõeline usk kiidab Mind enne, kui Sinu silmad näevad triumfi oma vaenlaste üle. Võta täna aega, et süüdata Taevalik kiituse tuli oma hinges ning Sa näed, kuidas Mina valan välja Oma väe, et see oleks kõigile nähtav!“

Laul 8: 2 The Passion Translation

„Lapsemeelne ülistus vaigistab nende hulluse, kes tulevad Sinu vastu.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.06.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar