laupäev, 25. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „ VAATA, MIDA JUMAL TEEB SINU HEAKS!“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sa saad sellega hakkama. Sa tõused üles võidus, ükskõik, kuidas asjad tunduvad Sulle käesoleval hetkel. Kas pole mitte tõsi see, et kõik võimatu alistub Minu väele?“

„Kõik, kes Mina olen, saab seisma Sinu ja vaenlase vahel. Sa tõused võimsa ja tugevana üles, nagu Mina olen loonud Sind olema! Mitte miski ei suuda Sind võita, sest Sinu usk kasvab ning Sinu armastus Minu vastu muutub üha intensiivsemaks.“

„Ära mitte kunagi kahtle Minu väes, Minu armus ning Minu läbimurdes Sinu heaks. Enne, kui see nädal on läbi, Sa näed Minu Auhiilgust säramas läbi pimeduse pilvede. Sa näed seda, kuidas Sinu vaenlased taganevad Sinu ees, kui Sa liigud edasi Minu Nimel ja Minu Võidus. Vaatle seda, mida Mina teen veel enne juuni lõppu. Sa hüpled rõõmuga juulikuusse võidulauludega!“

Laul 20 The Passion Translation

Usalduse Laul.

Ainsale Puhtale ja Säravale.

Kuningas Taaveti laul  lõpuaegadest.

Hädaohu päevadel vastaku Sulle ja vabastagu Sind Isand!

Armu Jumala nimi pangu Sind turvaliselt seisma kõrgesse paika!

Üleloomulik abi saadetagu Sulle Tema pühamust!

Tema toetagu Sind Siioni kindlusest!

Olgu Tal meeles iga and, mis Sa oled Talle andnud,

Ja Ta rõõmustugu igast Sinu armastuse ohvrist,

Mis Sa Talle oled näidanud.

Paus Jumala Ligiolus.

Andku Jumal Sulle kõik Sinu südame igatsused

Ning teostagu igat Sinu plaani, kui astud lahingusse.

Kui Sa oled siis edukas, siis me tähistame seda ning hüüame rõõmust.

Lipud lehvivad, kui võit on Sinu!

Jah, Jumal vastab Sinu palvetele ning meie kiidame Teda!

Ma tean, et Jumal annab mulle kõik, mida ma Temalt palun

Ning Ta toob võidu oma võitud kuningale.

Minu vabastuse hüüd on kuulda Tema pühas taevas.

Läbi Tema võimsa käe tulevad imed esile

Läbi Tema päästva tugevuse.

Mõned leiavad oma tugevuse omaenese relvadest ja tarkusest,

Aga minu vabastuse imet ei saa eales saavutada ega võita inimeste abiga.

Meie kiitlemine on vaid Isandas Jumalas,

Kes teeb meid tugevaks ja võidukaks!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.06.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar