neljapäev, 23. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „VÄRSKE JULGUS“




Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma toon Sulle täna kingituse. Ma toon Sulle julgust, värsket vaprust. Selleks on vaja tugevust, et avastada kõiki neid rikkusi ja Auhiilgust, mis Mina olen Sinu sisse pannud. Paljud on rahul sellega, mida nende füüsilised silmad näevad, aga Sina oled Minult palunud enamat. Ma näen Sinu südames tahet lahkuda loomulikust sfäärist, et leida Minu elu üleloomulik jõukus. Nii et Ma toon Sulle elava usu energia, mis on julgus Minus.“


„Minu Armastus ei jäta Sind eales kaitsetuks. Nii et ära kinnita oma pilku usu vaenlaste peale, sest nemad komistavad ja kukuvad. Sa tõused värske julgusega ning sööd igal ajal pidulikult Minu Ligiolu reaalsusest. Sest Sinu tõeline rõõm ja rahu ei ole peidus mitte ainult sellest võidus, mis Ma Sulle annan, vaid Temas, kes kutsub Teid Minu Omaks. Hulljulge vaprus liikuda edasi hoolimata sellest, mida Sa näed oma füüsiliste silmadega, on kingitus, mis Sul tuleb täna Minu käest vastu võtta. Haara kinni Igavesest Elust sügaval enda sees ning selle elu vägi hakkab voolama läbi Sinu.“

„Ma teen Sinu jaoks neid asju, mis Sa oled palunud- Ma annan Sulle tuleviku tarvis värske visiooni, mis on täis lootust ja julgust, et edasi liikuda. Sul on vaja vastu võtta ja kasutada igat kingitust, mis Mina Sulle toon sellel teekonnal. Nii et astu usus välja ja ole sõnakuulelik Minu Sõnale ning Sa avastad igavesti toetavad Käed, mis Sind hoiavad ning annavad Sulle tugevust. Ma tulen väljasirutatud Mõõgaga ja Ma olen valmis võitlema Sinu eest, kui Sina võtad sisse koha Minu jalgade ees ülistuses. Sinu maised hirmud lahkuvad, kui Sa alistud üksnes Minu kartusele. Ma juhin Sind õigsuse ja julguse teel, kuni Sa seisad häbenemata Minu Pühas Ligiolus.

Heebrealastele 11: 33-35 The Passion Translation

Läbi usu väe nad võitsid kuningriike ning rajasid tõelise õigluse. Nende usk haaras kinni nende tõotustest ning tõi need reaalsusesse! See oli usk, mis sulges lõvide suu, mis kustutas märatseva tule jõu ning päästis paljud mõõga surmast, oma nõrkuses nad leidsid väe  usu läbi, mis tegi neid tugevaks! Usk süütas nende sees vapruse ja neist said võimsad sõdalased lahingu tarvis, tõmmates teisest sfäärist armeed selle sfääri lahingute keskele. Usku täis naised nägid oma surnud lapsi ülestõusmisväes ärkamas. See oli usk, mis tegi paljusid võimeliseks taluma suuri metsikusi. Neid piinati piinapinkidel, aga nad ei eitanud oma usku, et saada vabaks, sest nad igatsesid palju austusväärsemat ja aulisemat ülestõusmist!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 23.06.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar